خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان رشت عنوان کرد:

کمک 50 میلیارد ریالی فرمانداری شهرستان رشت به شهرداری/ تعامل بین شورا و دولت سبب سازندگی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۷۳۴

فرمانداررشت گفت: شوراها خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم و پل ارتباطی مردم و دولت هستند و بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، جهت همکاری با شورای پنجم با تصویب پنجاه میلیارد ریال در جهت کمک به اجرا و اتمام پروژه های عمرانی شهرداری رشت اعلام همکاری و همراهی می‌کنم.

به گزارش ایلنا از رشت، سیروس شفقی در مراسم تحلیف شورای اسلامی شهر رشت ضمن تقدیر و تشکر از اعضای قبلی شورا و آرزوی توفیق برای منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی رشت، گفت: انتخابات 29 اردبیهشت با شکوه برگزار شد که برگ زرینی برای انقلاب بود و مشارکت مردم نشان از آگاهی مردم دارد.

وی گفت: این انتخابات در 7 شهر و 282 روستای شهرستان رشت برگزار شد که در مقایسه با دروه قبلی باشکوهتر بود.

شفقی با بیان اینکه این تحلیف آخرین مرحله این انتخابات شکوهمند است، گفت: اکنون پس از حضور مردم در انتخابات، مطالبه گری مردم وارد فاز جدید شده و این مسئولیت را سنگین تر کرده است.

وی افزود: تاکید قانون در شوراها نشان از اهمیت این نهاد مدنی دارد.

شفقی بیان داشت: شوراها در این مدت توانستند اعتماد مردم را جلب کنند و این خود گوهری ارزشمند برای نهاد شوراها است.

وی ادامه داد: آنچه که آشکار است تعامل دو نهاد شورا و دولت میتوان سبب برطرف کردن مشکلات شود.

شفقی افزود: شوراها خط مقدم خدمت رسانی به مردم و پل ارتباطی مردم و دولت هستند و بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، جهت همکاری با شورای پنجم با تصویب پنجاه میلیارد ریال در جهت کمک به اجرا و اتمام پروژه های عمرانی شهرداری رشت اعلام همکاری و همراهی می نمایم.

وی با بیان اینکه چشمان تیز بین و پرسشگر مردم نظارگر عملکرد ما هستند گفت: بدنه شورای پنجم رشت به گونه ای است که از ظرفیتها و پشتوانه های خوبی برخوردارند که از این توان باید بهره لازم برده شود .

وی در پایان گفت :در حال حاضر شورا و شهرداری دو موضوع اساسی را پیش رو دارد که انتخاب هیات رئیسه و شهردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز