خبرگزاری کار ایران

موسوی عربانی تشریح کرد:

عملکرد کمیته ماده 26 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۸۴۹

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان گیلان عملکرد کمیته ماده 26 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان تشریح کرد .

به گزارش ایلنا از رشت، موسوی عربانی، رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه وشهرسازی از تشکیل کمیته ماده 26 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در راستای اجرای ماده 26 قانون نظام مهندسی خبر داد و گفت : این کمیته از ابتدای سال 96 کار خود را آغاز نمود و اعضای آن متشکل از نمایندگان اداره نظام مهندسی و مدیریت حراست این اداره کل و نماینده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان می باشد و وظیفه این کمیته بررسی عملکرد مکاتبات برون سازمانی توسط دفاتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان می باشد.

موسوی تصریح کرد : در گام نخست این کمیته به شهرداری ها و بخشداری های رضوانشهر و پره سر جهت دریافت مدارک و مستندات مراجعه نمود و با مشاهده تعدادی تخلف که توسط دفاتر مهندسی بوجود آمده بود مقرر گردید طبق ضوابط و مقررات با متخلفین برخورد گردد.

وی در پایان گفت : گام بعدی این کمیته بازدید و بررسی پرونده های ساختمانی شهرداری ها و بخشداری های ماسال و شاندرمن است که در دست اقدام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز