خبرگزاری کار ایران

نوبخت در بازدید از ورزشگاه تختی انزلی:

حمایت از تیم‌های ورزشی جزو تعهدات دولت است

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۱۹۸

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از ورزشگاه تختی بندر انزلی که به همراه استاندار گیلان صورت پذیرفت ، حمایت از تیم‌های ورزشی را جزو تعهدات و برنامه‌های دولت دانست.

به گزارش ایلنا از رشت،محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه محمد‌علی نجفی استاندار گیلان با حضور در استادیوم تختی بندرانزلی ضمن بازدید از این ورزشگاه بر لزوم تسریع در استاندارد‌سازی آن تاکید و با حضور در جمع بازیکنان ملوان با آنها عکس یادگاری گرفت.

 محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جمع خبرنگاران در بندر انزلی گفت: با توجه به تقارن این هفته با هفته دولت ایجاب کرد در تقسیم کاری که بین وزرا صورت گرفت بنده این افتخار را پیدا کردم که در گیلان حضور یابم و با شهدای عزیز تجدید میثاق کنم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با جوانان برومند و ورزشکار انزلی و تیم محبوب ملوان که برای همه ایرانیان به خصوص برای ما گیلانیان مهم است، دیدار کردم و خداقوتی به آنها گفتم و امیدواریم این تیم سرافراز را مجددا در لیگ برتر ببنیم.

نوبخت همچنین ادامه داد: حمایت از تیم های ورزشی جزو تعهدات و برنامه های دولت است و حمایت از تیم عزیز و موفق ملوان با استعداد و ظرفیت فراوانی دارد همانند دیگر تیمها جزو تکالیفی است که دولت برعهده دارد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه مسابقات مهمی در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود، گفت: باید جایگاه و ابنیه این ورزشگاه باسازی شود و این موضوع جزو طرح های عمرانی استانی و ملی است و در این خصوص کمک خواهیم کرد./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز