خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از پروژه‌های عمران و خدماتی در انزلی

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۶۶۴

۷۴ پروژه تولیدی ، عمران شهری ، خدماتی و اشتغالزایی در شهرستان انزلی همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از بندر‌انزلی، با حضور میرشمس مومنی‌زاده فرماندار، حسن خسته‌بند نماینده و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بندرانزلی ۷۴ پروژه تولیدی، عمران شهری، خدماتی و اشتغالزایی در این شهرستان همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل سردخانه یک هزار تنی، ۶۳ پروژه عمران شهری، ۹ پروژه بخشداری مرکزی در حوزه عمران و آسفالت و شبکه فاضلاب و یک پروژه اشتغالزایی است.

بهره‌برداری سردخانه یک هزار تنی در بخش کشاورزی با مجموع یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار در کلویر انزلی افتتاح شد که بخشی از این اعتبارات تسهیلات پرداخت شده به متقاضی و مابقی آورده خود شخص بوده‌است. با بهره‌برداری از این طرح برای هفت نفر اشتغالزایی شده‌است.
میرشمس مومنی‌زاده فرماندار شهرستان بندر‌انزلی،در مراسم افتتاح این سردخانه اظهار کرد: پروژه‌های امسال در قیاس با سال گذشته رشد سه برابری داشته و در هفته دولت سال گذشته 95 پروژه با اعتبار 220 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده‌بود.

وی افزود: پتانسیل این شهرستان و استحقاق مردم آن بیش از این موارد است و با تعامل ، همگرایی و هم افزایی تلاش می‌کنیم که در هفته دولت سال آینده رشد 10 برابری پروژه‌ها را به مردم گزارش دهیم .

مومنی زاده با اشاره به افتتاح پروژه سردخانه هزار تنی در بندرانزلی تصریح کرد: با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی باید از سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی حمایت شود تا علاوه بر افزایش سطح تولید ناخالص ملی کشور ، اشتغالزایی و به تبع آن درآمد مردم نیز افزایش یابد .

وی با اشاره به اینکه انبار‌داری و سردخانه نیز یکی از حلقه‌های سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است تاکید کرد: این سردخانه با اعتباری افزون بر 13 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط بخش خصوصی احداث شده‌است .

افتتاح ۶۳ پروژه عمران شهری مربوط به شهرداری انزلی نیز یکی دیگر از پروژه‌های افتتاحی بوده که برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده‌است.

۹ پروژه بخشداری مرکزی انزلی در حوزه عمران و آبادانی در لیجارکی با ۶۱۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های افتتاحی این روز بود.

بهره‌برداری از کارگاه نباتی و سوهان پزی یکی از طرح‌های اشتغالزایی که با ایجاد فرصت شغلی برای شش نفر و اعتبار ۴۰ میلیون تومانی افتتاح شد./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز