خبرگزاری کار ایران

افتتاح 23 پروژه عمرانی - اقتصادی در صومعه‌سرا

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۶۷۶

همزمان با هفته دولت 23 پروژه عام المنفعه عمرانی، شهری، اقتصادی، تولیدی و اشتغال‌زایی با حضور فرماندار صومعه سرا و دیگر مسئولان دستگاه های اجرایی در شهرستان صومعه سرا به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا؛ همزمان با هفته دولت 23 پروژه عام المنفعه عمرانی، شهری، اقتصادی، تولیدی و اشتغال زایی با حضور فرماندار صومعه سرا و دیگر مسئولان دستگاه های اجرایی در شهرستان صومعه سرا به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه مرمت و بازسازی گلزار شهدای سید مهدی اقا و افتتاح همزمان شش پروژه عمران شهری شهرداری صومعه سرا که به ترتیب اعتباراتی بالغ بر 1150 میلیون ریال و 37500 میلیون ریال دو پروژه ای بودند که ابتدائا توسط  فرماندار صومعه سرا به بهره برداری رسید.

بهره برداری همزمان از 4 آموزشگاه فنی حرفه ای در حوزه ها (صنایع غذایی-صنایع دستی-برق و ..) با اعتباری بالغ بر 5250 میلیون ریال و بهره برداری از 4 پروژه کارآفرینی و اشتغالزایی در حوزه های (پرورش قارج خوراکی- رستوران و اسکله قایقرانی -مدرسه غیرانتفاعی- مجتمع چاپ و تبلیغات) با اعتبار 9100 میلیون ریال توسط فرماندار محترم از پروژه هایی بودند که در حوزه اقتصادی و اشتغال در هفته دولت افتتاح شد.

افتتاح یک واحد تولیدی مرغ بومی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال در روستای پوستینم سرا و افتتاح همزمان 6  پل عابر پیاده روستایی در ضیابر با اعتباری بالغ بر 7500میلیون ریال از دیگر برنامه های امروز مسئولین در سومین رزو از هفته دولت بود.

گفتنی است امروز با حضور فرماندار صومعه سرا و مدیر عامل آبفای گیلان عملیات اجرایی پروژه خطوط اصلی فاضلاب صومعه سرا (فاضلاب بهداشتی صومعه سرا) به طول دو هزار و ۷۲۷ متر بااعتبار ۱۹ میلیارد ریال کنلگ زده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز