خبرگزاری کار ایران

افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی شهرداری لاهیجان در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۶۲۳

پروژه های عمرانی شهرداری لاهیجان در هفته دولت بصورت همزمان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سرپرست شهرداری لاهیجان ضمن تبریک هفته دولت گفت:  شهیدان رجایی و باهنر عمر مسئولیتی کوتاهی داشتند. اما سجایای اخلاقی و تلاش در عرصه کار این بزرگواران باعث شد برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی جاودانه شدند و امیدواریم که همه ما بتوانیم با الگو برداری از این شهیدان والامقام راه آنها را ادامه دهیم.

بهمن مرتضی پور افزود: آنچه در هفته دولت امسال افتتاح می شود، حاصل کوشش های اعضای محترم شورای اسلامی شهر دوره چهارم و شهردار محترم، به بار نشسته که در ابتدای دوره پنجم شوراها افتتاح می شود.

وی در خصوص پروژه های عمرانی شهرداری توضیح داد: پروژه های شهرداری لاهیجان که از محل درآمدهای عمومی شهرداری لاهیجان هزینه شده است در مجموع ۰۰۰/۰۰۰/۳۱۸/۹۶ریال بوده که شامل روکش آسفالت با دستگاه فینیشر و لکه گیری و مرمت معابر مجموعا به مساحت ۱۸۶۲۲۶ مترمربع، فرش بتن به میزان ۱۴۸۰۷ مترمربع، اجرای جدول ۳۵ سانتی به میزان ۱۶۰۷ متر طول، اجرای لوله گذاری به میزان ۱۰۲۲ مترطول و اجرای جدول فانتزی به میزان ۱۱۲۳ مترطول است که جا دارد از تلاش‌های صادقانه کارکنان شهرداری در به ثمر نشستن این پروژه ها قدردانی کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز