خبرگزاری کار ایران

پیشرفت 60 درصدی ساخت سد پلرود در رودسر

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۳۴۵

استاندار گیلان ظهر امروز در ادامه سفر به شهرستان رودسر در بازدید از سد پلرود گفت : پیشرفت احداث این سد طی 4 سال گذشته از 19 درصد به 60 درصد رسیده است.

به گزارش ایلنا از رودسر،‌ محمدعلی نجفی در حاشیه‌ بازدید از سد پلرود در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه سد پلرود یکی از پروژه‌های مهم این شهرستان و استان است افزود : سد پلرود با طول تاج 572 متر و حجم آب تنظیمی 204 میلیون مترمکعب بزرگترین سد گیلان بعد از سد سفیدرود است.

وی با بیان اینکه همه‌ دغدغه‌ ما این بوده تا سد پلرود هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد گفت : با بهره برداری از سد پلرود آب شرب 7 شهر لنگرود، رودسر، کلاچای، املش، کومله، واجارگاه و رحیم آباد، 33 هزار و 500 هکتار از شالیزارها و باغات چای منطقه را تأمین می کند.

وی با بیان اینکه در شروع کار دولت یازدهم و طی سالیان متمادی این سد شاهد پیشرفت 19 درصدی بوده خاطر نشان کرد : پیشرفت احداث این سد طی 4 سال گذشته از 19 درصد به 60 درصد رسیده که در برابر سالیان سال پیشرفت کند پروژه ،ارزشمند است.

نماینده عالی دولت در گیلان با قدردانی از تلاش‌های آب منطقه‌ای استان در به ثمر رساندن سدهای استان و همچنین سدهای لاستیکی اظهار داشت : سد پلرود طی یک سال گذشته 20 درصد پیشرفت داشته و در حال حاضر شاهد پیشرفت 60 درصدی آن هستیم.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد:تمام اهتمام ما بر این است تا انشاء ا... ظرف مدت 2 سال آینده این پروژه به بهره‌بردار برسد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز