خبرگزاری کار ایران

وجود 17 هزار کیلومتر شبکه توزیع آب شرب روستایی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۵۱۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: هم اکنون 17 هزار و 425 کیلومتر شبکه توزیع، 3 هزار و 769 کیلومتر خطوط انتقال، 589 باب ایستگاه پمپاژ و 138هزار مترمکعب مخزن آب شرب روستایی در گیلان وجود دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با حضور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در محل هتل کادوس رشت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان در این جلسه به بیان چالش ها و مشکلات حوزه های منابع انسانی، بهره برداری، فنی- اجرایی و امور مشترکین پرداخت.

محبعلی رنج ور با بیان اینکه رویکرد مدیران و معاونین شرکت آبفار گیلان رفع مشکلات موجود است، گفت: امیدواریم با همدلی، تعامل و تلاش همه کارکنان عزیزمان، شاهد رشد و تعالی این شرکت در بخش‌های مختلف باشیم.

وی، با اشاره به اینکه در زمان حاضر شاخص بهره‌مندی روستاهای گیلان از آب شرب سالم و بهداشتی 76.1 درصد است،افزود: این استان دارای2 هزار و 568 روستاست که 1584 روستای بالای 20 خانوار و 174 روستای زیر 20 خانوار از نعمت آب آشامیدنی برخوردارند.

وی خاطرنشان کرد: آب شرب این روستاها از 390 حلقه چاه و 544 دهنه چشمه در حال تامین است.

رنج‌ور افزود: هم اکنون 17 هزار و 425 کیلومتر شبکه ی توزیع، 3 هزار و 769 کیلومتر خطوط انتقال، 589 باب ایستگاه پمپاژ و 138هزار مترمکعب مخزن آب شرب روستایی در گیلان وجود دارد.

وی با اشاره به آمار و ارقام تولید و فروش آب شرب، واگذاری انشعابات جدید، شناسایی انشعابات غیرمجاز، آبرسانی سیار، آب بدون درآمد و وصول درآمد سال 95 شرکت آبفار گیلان، ابراز امیدواری کرد؛ تا پایان سال مالی 96 وضعیت این شرکت به سمت پیشرفت و پویایی باشد.

بنابرگزارش روابط عمومی شرکت آبفار گیلان؛ در این جلسه معاونان نظارت بر بهره‌برداری، مهندسی- توسعه، منابع انسانی، ذی‌حساب و مدیر مالی و جمعی از مدیران ادارات ستادی و شهرستانی حضور داشتند./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز