خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خواستار شد:

تجهیز امکانات لازم برای بیماران کلیوی در آستارا / اهدای سه دستگاه دیالیز به بیمارستان شهید بهشتی آستارا

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۳۱۱

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا با تاکید بر رفع نیاز بیماران کلیوی در این شهرستان، خواستار نگاه ویژه حمایتی مسئولان در تامین تجهیزات و امکانات لازم برای بیماران دیالیزی شد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در دیدار با معاون اداری مالی انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور و رییس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آستارا اظهار داشت: با توجه به مشکلات بیماران و نیاز جدی به تامین دستگاه دیالیز، تامین آن ها یکی از ضرورت های این شهرستان است.
وی گفت: در تماس با مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان از وی درخواست 3دستگاه دیالیز کردیم که خوشبختانه در هفته جاری به بیمارستان شهید بهشتی و محل دیالیز بیماران اهدا شده‌است.
وی ضمن تشکر از اقدامات خیرخواهانه خیرین و مسئولان انجمن و استان از آمادگی فرمانداری آستارا برای برنامه‌ریزی‌های بهتر در مسیر کمک به انجمن‌های خیریه خبر داد.
در این دیدار خلیل نکونام معاون امور استان‌های انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور اظهار داشت: علاوه بر سه دستگاه اهدایی خیرین که از طریق انجمن استان به آستارا اهدا شده‌است یک دستگاه دیالیز دیگر نیز با توجه به درخواست فرمانداری و انجمن حمایت از بیماران کلیوی شهرستان به آستارا در روزهای آینده اهدا خواهد‌شد.

تجهیز امکانات  لازم برای بیماران کلیوی در آستارا /  اهدای سه دستگاه دیالیز به بیمارستان شهید بهشتی آستارا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز