خبرگزاری کار ایران

در آستانه سال تحصیلی جدید صورت می‌گیرد

عرضه مستقیم پوشاک و نوشت افزار جدید در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۹۰۸

علی منتظری از برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم پوشاک و لوازم التحریر همزمان با ایام بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی منتظری از برپایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم پوشاک و لوازم التحریر همزمان با ایام بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: بستر های لازم جهت تامین و عرضه لوازم تحریر با قیمت مناسب در آستانه سال تحصیلی جدید مهیا شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت تصریح کرد: در شهر رشت و بعضا شهرستان‌های بزرگ استان نسبت به برپایی نمایشگاه پاییزه پوشاک و لوازم التحریر در نیمه دوم شهریور برای سهولت دسترسی شهروندان به مایحتاج مورد نیاز‌شان اقدامات و تمهیدات ویژه‌ای  با نظارت بر کیفیت و قیمت صورت گرفته‌است.

وی اضافه کرد : در شهر رشت مجوز برپایی نمایشگاه پاییزه جهت عرضه مستقیم انواع نوشت افزار و پوشاک صادر شده است که از تاریخ 17 شهریور لغایت 27 شهریور به مدت 11 روز در محل نمایشگاه بین المللی شهر رشت با حضور بیش از 200 غرفه دایر خواهد شد.

منتظری انواع کیف و کفش، لوازم التحریر، روپوش مدارس، مواد غذایی و پروتئینی را از جمله اقلام مورد عرضه در این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: شهروندان می توانند اقلام مورد نیاز خود را با کیفیت مطلوب، به قیمت مناسب و با تخفیف 10 تا 30 درصدی به سهولت از نمایشگاه خریداری کنند.

وی همچنین از عرضه محصولات و تولیدات صنعتی و تولیدی کارخانجات استان به منظور حمایت از تولیدکنندگان گیلانی در نمایشگاه پاییزه رشت گفت و تاکید کرد: شهروندان عزیز جهت حفظ اشتغال و پویایی اقتصاد داخلی از محصولات مرغوبی که در استان و کشور تولید می شود، استفاده کنند.

ایشان از وجود بیش از 10 کارخانه فعال صنعتی با برندهای مطرح در گیلان خبر داد و اضافه کرد: خرید هر محصول داخلی می تواند باعث ایجاد انگیزش برای توسعه اشتغال و چرخش اقتصادی مناسب در استان و در نهایت در سطح ملی می شود.

علی منتظری در پایان یاد آور شد اکیپ های بازرسی و نظارت این سازمان در این ایام با حساسیت بیشتری با هر گونه تخلف در بازار به شدت برخورد خواهند نمود و شهروندان نیز در صورت مشاهده تخلف در بازار مورد را به سامانه 124 اطلاع دهند تا به سرعت پیگیری و برخورد گردد.

نمایشگاه پاییزه شهر رشت از ساعت 10 صبح تا 10 شب پذیرای شهروندان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز