خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

باید دورنمای توسعه را در ایجاد شهرک‌های صنعتی ترسیم کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۳۴۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های‌صنعتی استان گیلان گفت: به منظور برون رفت از بحران‌های زیست‌محیطی و نیز ضرورت حفظ بافت طبیعی استان گیلان باید دورنمای توسعه را در ایجاد شهرک‌های صنعتی ترسیم کنیم .

به گزارش ایلنا از رشت، احمد علی شهیدی از ضرورت فراهم آوردن بسترهای فیزیکی توسعه شهرک های صنعتی در آینده سخن گفت و افزود : برغم اینکه عرصه های در اختیار قابل واگذاری برای ایجاد صنایع در آینده فراهم است ، با این وجود باید سیاستی را دنبال کنیم تا اقلیم خاص و شکننده استان در شتاب توسعه کمترین آسیب را به خود ببیند .

وی از آینده‌نگری با رعایت حریم شهرها و روستاها بعنوان راهبردی اصولی در روند توسعه صنعتی استان یاد کرد و گفت : تجربه نشان داده است که تجمیع واحدهای تولیدی و صنعتی ضمن اینکه شاکله های اساسی را در فرایند توسعه تسهیل خواهد کرد ،اشکالات موجود زیست محیطی را هم به حداقل می رساند .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حفظ منایع طبیعی و مباحث زیست‌محیطی در اولویت کاری شرکت قرار دارد، یاد آورشد : برای اینکه بتوانیم توسعه صنعتی را به شکل مطلوبی در استان دنبال کنیم، دستگاه‌های اجرایی باید خدمات مورد نیاز را در اولین فرصت برای سرمایه گذاران مهیا کنند .

 وی یکی از مهمترین برنامه های سال جاری را ارائه کمک به واحدهای صنعتی ای بیان کرد که توان افزایش ظرفیت تولید داشته باشند .

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان افزود : نگاه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سطح گسترده بوده و توسعه هدفمند ، توزیع عادلانه ثروت و امکانات موجود برای اشتغال را به صورت منطقی و عادلانه  در تمام شهرستانها با ایجاد شهرک‌های صنعتی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز