خبرگزاری کار ایران

80 پایگاه در گیلان میزبان جشن عاطفه‌ها می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۷۴۳

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: برای مرحله دوم برگزاری جشن عاطفه ها 80 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده‌است و سه هزار پاکت هم برای جمع آوری کمک های دانش آموزان در سراسر مدارس استان توزیع خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه  برنامه‌های جشن عاطفه ها را تبیین و تشریح کرد.

علیرضا محمدیو با اشاره به فرارسیدن شروع سال جدید تحصیلی و برگزاری جشن عاطفه ها ، افزود : جشن عاطفه ها امسال در دو مرحله و در مرحله اول 23 و 24  شهریور ماه سال جاری برگزار می شود  و خیران می توانند کمک های خود را به دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.
محمدی همچنین به برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها در 19 مهرماه سال جاری اشاره کرد و افزود : برای این مرحله از برگزاری جشن عاطفه ها 80 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در نظر گرفته شده است و سه هزار پاکت هم برای جمع آوری کمک های دانش آموزان در سراسر مدارس استان توزیع خواهد شد .
وی سرانه هزینه کرد برای تهیه سبد تحصیلی برای هر دانش آموز را 300 هزار تومان اعلام کرد و گفت : امیدواریم امسال هم مردم نوعدوست و نیکوکار گیلان با کمک های مادی و معنوی خود شرایط مناسبی را برای تحصیل دانش آموزان نیازمند فراهم کنند.
محمدی با اشاره به رویکرد کمیته امداد برای توانمند سازی خانواده ها ی نیازمند و اقشار آسیب پذیر ، افزود : شناسایی استعدادها و توانمندی های مددجویان و هدایت آنها به سمت ایجاد  اشتغال مولد، نیازمند  تلاش و همت عمومی است و همه ی اقشار اجتماعی بویژه خیران  و نیکوکاران  دراین تلاش سهم دارند .
هم اکنون 82 هزار سالمند  تحت حمایت کمیته امداد  از خدمات  معیشتی و درمانی  بهره مند هستند ، افزود : هزار نفر از این سالمندان زمین گیر هستند و ماهیانه مبلغ 90 هزار تومان  برای  نگهداشت آنان هزینه می شود .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز