خبرگزاری کار ایران

با حضور بانوان صنعت آب و برق گیلان برگزار شد؛

سمینار آموزشی خودمراقبتی و سلامت زنان و دختران

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۴۱۶

سمینار آموزشی خودمراقبتی و سلامت زنان و دختران با حضور بانوان صنعت آب و برق گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، باتوجه به اهمیت خودمراقبتی در زندگی‌فردی و اجتماعی به خصوص‌نقش سلامت زنان در تأمین سلامت خانواده ، با مشارکت دفتر امور زنان و خانواده صنعت آب و برق گیلان، سمینار آموزشی خود مراقبتی و سلامت زنان و دختران رمز سلامت خانواده به میزبانی شرکت آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

در این سمینار آموزشی پاکدامن از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تشریح واژه خودمراقبتی اظهار داشت: مشارکت در سلامت فردی کمک می کند میزان مراجعات به پزشک معقول باشد و در خودمراقبتی باید آموخت و آگاهانه و هدفمند عمل کرد.

وی آموزش و خودمراقبتی در نظام سلامت را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: بانوان بعنوان مادر باید به سلامت جسمی ، روحی ، روانی و معنوی خود برای رسیدن به آرامش توجه ویژه داشته باشند.

پاکدامن همچنین با طرح مسائلی پیرامون حوزه فرزند پروری تصریح کرد: والدین باید با اصول فرزندپروری آشنا باشند و برای ارزیابی رفتار کودکان باید عوامل ایجاد رفتار را بررسی نمود و به پیش درآمد و پیامد آن توجه داشت و از بروز آن جلوگیری کرد.  

گفتنی است پاکدامن پاسخگوی سئوالات حاضرین درخصوص مسائل مطروحه نیز بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز