خبرگزاری کار ایران

ابراز رضایتمندی بازرسان وزارت کشور از اقدامات ستاد ساماندهی سواحل آستارا

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۹۱۲

بازرسان وزارت کشور در امور سواحل از اقدامات فرمانداری و ستاد ساماندهی سواحل شهرستان مرزی بندر آستارا ابراز رضایتمندی کردند.

به گزارش ایلنا از آستارا، در جلسه بررسی عملکرد و ارزیابی اقدامات ستاد ساماندهی سواحل آستارا که با حضور بازرسان وزارت کشور انجام شد، از فرماندار این شهرستان و اعضای ستاد به دلیل انجام اقدامات ویژه و مناسب  در ساماندهی سواحل آستارا قدردانی کردند.

در این جلسه رئیس گروه بازرسی وزارت کشور به آستارا اظهار داشت:مدیریت خوب انجام گرفته در این شهرستان موجب همگرایی دستگاه‌های اجرایی در راستای افزایش خدمات‌دهی به گردشگران و تولید رضایتمندی شده‌است.

علیرضا جانه افزود: اقدامات خوب در این شهرستان موجب عدم وجود غریق، پرداخت حقوق ناجیان، اجرایی برنامه متنوع فرهنگی و هنری و اجتماعی، نظارت‌های مناسب و برقراری امنیت اجتماعی مناسب شده‌است.

یونس رنجکش فرماندار آستارا در این جلسه با اشاره به مجموعه اقدامات انجام گرفته در ۱۸و نیم کیلومتر نوار ساحلی آستارا اظهار داشت: با همراهی مجموعه‌ای از مدیران و دستگاه‌های اجرایی تلاش شد تا خدمات مناسبی با توجه به امکانات موجود داشته‌باشیم.

وی پرداخت مطالبات و حقوق ناجیان و اولویت بخشیدن به برنامه‌های فرهنگی و هنر در ساحل با همکاری سپاه و سایر دستگاه‌های اجرایی و هنرمندان شهرستان از جمله برنامه‌های ستاد عنوان‌کرد.

وی گفت در طول زمان فعالیت ستاد در تابستان ۲۰جشنواره موضوعی با حضور هزاران نفر از گردشگران در ساحل و تشکیل ده جلسه ستاد با محوریت رفع مشکلات و توجه به ظرفیت های موجود را از جمله اقدامات عنوان کرد که به جدیت دنبال شده‌است.

به گفته فرماندار آستارا یکی از ظرفیت‌های مهم آستارا ،دریا و سواحل آن است که با توجه به موقعیت خاص این شهرستان هر ساله پذیرای گردشگران بی‌شماری است که از این شهرستان دیدن می‌کنند.

وی توجه به زیر ساخت‌های حوزه گردشگری و توسعه خدمات مربوطه را از نیازهای آستارا عنوان کرد که باید با حمایت‌های دولت و بخش خصوصی به سرانجام برسد.

فرماندار آستارا یاد‌آور شد:مجموعه اقداماتی که در ستاد ساماندهی سواحل انجام شده‌است تنها با انجام مدیریت داشته‌های شهرستان بوده و هیچ اعتباری تاکنون در این زمینه در اختیار فرمانداری قرار نگرفته‌است.

رنجکش همچنین از همکاری های نیروی انتظامی، مرزبانی، سپاه، هلال احمر، ورزش و جوانان، نجات غریق و سایر دستگاه های حوزه خدماتی و نظارتی در ستاد ساماندهی سواحل تشکر کرد.

در ادامه این جلسه هریک از اعضای ستاد ساماندهی سواحل آستارا به ارائه عملکرد خود در زمینه ماموریت های اداری پرداختند.

سرهنگ آرمان فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز در این جلسه ضمن تشکر از مدیریت و نگاه فرماندار این شهرستان برای اجرای برنامه‌های ستاد به تشریح اقدامات فرهنگی انجام گرفته در سواحل اشاره‌کرد.

وی گفت: نوع رویکرد ایجاد شده منجر به اجرای برنامه‌های جامع با هدف‌گذاری اثر بخش در حوزه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی شده است.

در ادامه این جلسه بازدیدی از طرح‌های ساماندهی سواحل آستارا توسط گروه بازرسی وزارت کشور و اعضای ستاد ساماندهی سواحل آستارا انجام شد./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز