خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا مطرح کرد:

شهرداری و شورای شهر باید در فکر درآمد پایدار برای لوندویل باشند

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۲۴۳

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر لوندویل باید به دنبال راهکارهای لازم برای ایجاد درامد پایدار در این شهر باشند.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار منتخب لوندویل بیان کرد: شناخت فرصت‌های سرمایه‌گذاری با توجه به قابلیت های موجود در این شهر ساحلی با ریسک مدیریتی می‌تواند فرصت جدیدی برای توسعه این شهر باشد.

وی اظهار کرد: تغییر متناسب با زمان و خروج از بافت و پوسته مدیریت سنتی از الزامات تغییر فضای مدیریتی است که مجموعه اعضای شورا و شهردار باید به سمت برنامه ریزی های جدید در این زمینه حرکت کنند.
 
وی ادامه داد: جذب سرمایه گذار و سپردن فعالیت هایی که می شود واسپاری کرد موجب رونق بخشی در حوزه مدیریت شهری می شود و در این میان باید اعتماد سرمایه گذاران را با پشتوانه های قانونی جلب کرد.
 
وی به حوزه تغییر در فضای کالبدی شهر لوندویل اشاره کرد و افزود: ساختمان ها و فضای عمومی و کالبدی این شهر گویای شهری قدیمی و غیر مدرن است در صورتیکه شهر با ویژگی های خودش تعریف می شود .
 
رنجکش ضمن تبریک به شهردار منتخب بر همراهی شورای اسلامی و شهرداری در پیشبرد اهداف و برنامه های مدیریت شهر لوندویل تاکید کرد.
 
وی افزود: شورا و شهردار با همکاری و همدلی و ثبات در مدیریت می توانند به اهداف توسعه شهری دست یابند و در این زمینه فرمانداری هم با توجه به الزامات قانونی از هرگونه برنامه توسعه شهری حمایت خواهد کرد.

فرماندار آستارا همچنین خواستار مشارکت شهرداری و شورا در تصمیم سازی های شهرستان آستارا نیز شد و اظهار کرد : در مجموع آنچه مهم است تکمیل یک بسته کامل برای توسعه شهرستان آستارا است ودر این زمینه هر بخش و حوزه اجرایی ماموریت های خود را انجام می دهد.

در این دیدار رئیس شورای شهر لوندویل ضمن تشکر از فرماندار آستارا به دلیل نوع نگاه حمایتی از شوراها و کارکرد مدیریت شهری بر ضرورت ایجاد تغییر در حوزه مدیریت شهر لوندویل برای پاسخگویی به مطالبات مردم تاکید کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز