خبرگزاری کار ایران

آغاز اقدامات اجرایی ارزیابی مدیریت دارایی‌های فیزیکی در پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۳۳۳

پروژه ارزیابی مدیریت دارایی های فیزیکی درشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان اجرایی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی‌منطقه گیلان گفت: اولین دوره اجرای پروژه ارزیابی مدیریت دارایی‌های فیزیکی، خود ارزیابی وتدوین نقشه راه توسط گروه مهندسین و ارزیابان مشاور شرکت ایتسن طی سه روز در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان انجام می شود.

صبح امروز اولین روز از اجرای پروژه سه روزه ارزیابی مدیریت دارایی های فیزیکی در قالب طرح توجیهی و آموزشی با حضور مدیرمنطقه، معاون مالی اداری ، روسای واحدهای ستادی و عملیاتی در سالن کنفرانس این شرکت شروع شد .  

دومین روز از اجرای پروژه درقالب مصاحبه با روسای انبار نفت ، خدمات فنی ، عملیاتی ، HSE و بازدید از انبار و تاسیسات و ابنیه انبار نفت خواهد بود و نهایتاً بررسی اسناد و مدارک و جمع بندی ارزیابی روز سوم انجام خواهد گرفت . 

معرفی پروژه مدیریت دارایی های فیزیکی و اهمیت آن ، دوره آموزشی آشنایی با مدیریت دارائی های فیزیکی up time ، توزیع پرسشنامه های خودارزیابی و تکمیل آنها ، مصاحبه با روسای واحدهای کلیدی و بررسی اسناد و مدارک مورد نیاز ارزیابی و درنهایت جمع بندی از سرفصلهای این پروژه در حال انجام است .  

اجرای این پروژه با هدف ، احیای ابزار و تجهیزات موجود، صرفه جوئی ارزی و اشتغال پایدار نیروهای شاغل انجام می گیرد که در نهایت اقتصاد مقاومتی نیز محقق خواهد شد . 

گفتنی است این ارزیابی با تایید وزارت نفت در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و کلیه مناطق این شرکت در حال اجراست .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز