خبرگزاری کار ایران

به همت دانشگاه علوم‌پزشکی گیلان؛

بیش از 60 هزار نوجوان گیلانی تحت مراقبت بهداشتی قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۸۸۰

در آستانه آغاز سال تحصیلی، بیش از 60 هزار نوجوان گیلانی به همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تحت مراقبت بهداشتی قرار گرفتند .

به گزارش ایلنا از رشت، در آستانه آغاز سال تحصیلی و با توجه به هدف دسترسی عادلانه به خدمات درمانی باکیفیت و افزایش پوشش مراقبت ‌های نوجوانان، 63678 نفر نوجوان 5 تا 18 سال دانش آموز و غیر دانش آموز گیلانی در مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه ها و خانه های بهداشت 16 شهرستان استان، در تابستان سال جاری، تحت مراقبت ها ی بهداشتی قرار گرفتند.
 
ارزیابی وضعیت تکامل، بررسی وضعیت ایمن سازی و در صورت نیاز انجام واکسیناسیون، مراقبت از نظر بینایی و مراقبت از نظر شنوایی نوجوانان، غربالگری تغذیه و پایش رشد نوجوان، مراقبت پوست و موی نوجوانان از نظر پدیکلوزیس و مراقبت پوست و موی نوجوانان از نظر گال، مراقبت از نظر وضعیت دهان و دندان نوجوانان و احتمال ابتلا به سل و ابتلا به آسم نوجوان، مراقبت از نظر سلامت روان، ارزیابی سلامت اجتماعی، ارزیابی رفتارهای پر خطر مصرف دخانیات و مواجهه با دود آن و مراقبت از نظر فشار خون از جمله اقدامت انجام شده در این برنامه بود.
 
در این خصوص، دانش آموزان پایه های تحصیلی 4 ، 7 و 10 و نوجوانان غیر دانش آموز 9 ،12 و 15 سال شهری و روستایی در سال تحصیلی جاری تحت معاینات غربالگری دوره ای سلامت قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز