خبرگزاری کار ایران

بهره‌بردن از ظرفیت تشکل‌های کارفرمایی در سازمان تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۹۱۳

همایش آموزشی تعاملاتی هم اندیشی با فعالان تشکل‌های کارفرمایی و رابطین بیمه‌ای شرکت‌های تامین اجتماعی گیلان با حضور معینی مدیرکل فرهنگی اجتماعی کارفرمایان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان درآیین افتتاحیه این همایش با اشاره به نقش وجایگاه کارفرمایان در ارکان شرکای اجتماعی ، اظهار داشت : برای برقراری تعامل مناسب ، باید شناخت مطلوب وجود داشته باشد وعدم آگاهی ازوضعیت موجود کار را سخت‌تر می‌کند ولی شناخت نادرست از شرایط بدتر بوده و منجر به شکل گیری ذهنیتی می‌شود  که برای ارتباط صحیح باید درگام اول اصلاح شود.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه مجموعه ما درسالهای گذشته خودش را به درستی وکافی به مخاطبین معرفی نکرده افزود : تلاش می‌کنیم با شرکای اجتماعی نشست‌هایی منسجم و دوره‌ای داشته باشیم تا گلوگاه‌های کاری شناسایی وآسیب شناسی شود.

حق پرست در بخش دیگری ازسخنان خود اظهار داشت : بعضاً با مواردی همچون طرح شکایت در مراجع قضایی از سوی یک بیمه شده برای کارفرمایی مواجه می‌شویم که پای سازمان هم به وسط می‌آید درحالی که هدف اصلاً کارفرما نیست بلکه قرار است از نتیجه این شکایت ، بیمه شده ازتعهد و خدمتی استفاده نماید و دراین بین نام تامین اجتماعی مخدوش می‌شود.

معینی مدیرکل فرهنگی واجتماعی کارفرمایان سازمان نیز بعنوان دیگر سخنران این همایش با اشاره به جایگاه ، نقش و اهمیت تامین اجتماعی درجامعه ، فقدان فعالیتهای فرهنگی وبستر سازی دراین حوزه را یکی از خلاء های سالهای گذشته اعلام کرده وخاطر نشان ساخت : سازمان تامین اجتماعی شکل گرفت تا به کارفرما کمک کند ، از کارگر حمایت نماید ودرزمان پیری یاریگربیمه شدگان باشد ، امنیت شغلی ایجاد نموده ودرقلمروهای مختلف آرامش خاطر برای مخاطبان خود فراهم کند.

وی با بیان نقش تامین اجتماعی در مفاهیم توسعه اظهار داشت : هیچ کشوری نیست که تامین اجتماعی یکی از ارکان وشاخص های رشد آن نباشد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز