خبرگزاری کار ایران

اتوبوس‌های شهری برای اول مهر در مدارس گیلان خدمات رایگان می‌دهند

راه‌اندازی گشت ویژه مدارس برای سال تحصیلی جاری در رشت

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۹۴۴

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از ارائه خدمات رایگان اتوبوس های شهری برای روز اول ماه مهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت اقدامات سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت برای اول مهرماه و سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

مهرداد حسینی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید تحصیلی گفت: برای سال تحصیلی جدید تدابیر ویژه ای اندیشیده شده است تا خانواده ها و دانش آموزان با آرامش و امنیت بیشتری سال تحصیلی را به پایان برسانند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با بیان اینکه رانندگان اتوبوس در روز اول مهر در آماده باش کامل خواهند بود افزود: با پیشنهاد این سازمان و تصویب لایحه توسط اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت، خدمات دهی اتوبوس های شهری به مناسبت بازگشایی مدارس و برای جلوگیری از ترافیک و سهولت رفت و آمد شهروندان عزیز به ویژه دانش آموزان، والدین و معلمین در روز اول مهر ماه و در همه مسیرهای سطح شهر رایگان خواهد بود.

حسینی با تاکید بر فعالیت کلیه عوامل اجرایی سازمان در روزهای نخستین بازگشایی مدارس، به راه اندازی گشت ویژه سرویس های مدارس برای سال تحصیلی اشاره کرد و بیان داشت: گشت ویژه سرویس های مدارس در راستای امنیت بیشتر دانش آموزان برای اولین بار در رشت راه اندازی می شود. وی افزود: یک خودروی بازرسی به همراه پنج نیروی بازرسی منحصرا به این امر اختصاص یافته است و سایر خودروهای بازرسی فعال در سطح شهر نیز در این خصوص اهتمام ویژه ای خواهند داشت.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت به تشریح وظایف این گشت پرداخت و گفت: نظارت بر سرویس های مدارس برای اجرای موارد مطرح شده در جلسات توجیهی، بازدید و بررسی کارت سرویس و تابلوهای سرویس مدارس و کنترل تعداد سرنشینان جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی از وظایف این گشت می باشد.

وی برگزاری جلسه با معتمدین خطوط تاکسیرانی و مینی بوسرانی را از اقدامات دیگر سازمان مذکور برای بازگشایی مدارس عنوان کرد و گفت: جلسات توجیهی با معتمدین خطوط تاکسیرانی و مینی بوسرانی جهت سرویس دهی بهتر در این ایام و همچنین جایگزینی خودروهای حمل و نقل عمومی در مناطق مختلف در صورت نیاز برگزار شد.

مهرداد حسینی در پایان ضمن تبریک دوباره به مناسبت بازگشایی مدارس، سال تحصیلی خوبی را برای دانش آموزان آرزو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز