خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز؛

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۱۹۵

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با حضور سعید مؤمنی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با حضور سعید مؤمنی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز، حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی و شهرستانی در سالن همایش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم جمشید ظهیری مدیرعامل سابق شرکت گاز استان گیلان با تقدیر  از همراهی و همدلی همه همکاران شرکت گاز عنوان کرد: در ابتدای مسیر خدمتم با مشکلات بسیاری مواجه بودیم ولی با تلاش شما همکاران گرامی توانستیم با غلبه بر مشکلات به اقصی نقاط استان گازرسانی کنیم.

ظهیری در خصوص اجرای شایسته فاز اول پروژه بند «ق» اظهار داشت: این کار چشمگیر نتیجه سعی و تلاش همه کارکنان شرکت گاز بوده است و باعث شده  است تا همه بجهت عضویت در این شرکت به خود ببالیم.

وی تحقق استراتژی شرکت ملی گاز «رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و نگرش ها» در جهت کسب رضایت حداکثری مردم شریف استان ضروری برشمرد.

 ظهیری در پایان با تشکر از همکاری همه مدیران استان و در رأس همه آنان استاندار گیلان عنوان کرد: گازرسانی گسترده به استان با حمایت های استاندار گیلان و همراهی همه مدیران استان محقق شده است.

در ادامه حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن خیر مقدم به مدعوین در این مراسم عنوان کرد: شرکت گاز گیلان در ابتدای دولت تدبیر وامید در وضعیت مناسبی به سر نمی برد و بدهی کلانی به پیمانکاران داشت ولی با اقدامات موثر مهندس زنگنه وزیر نفت و دکتر نجفی استاندار گیلان توانست از این بحران خارج شود و با اجرای  پروژه بند «ق» در جهت پیشرفت گام بردارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به گازرسانی گسترده به روستاهای استان در 4 سال گذشته عنوان نمود: به لطف خداوند و همدلی همه نیروهای شرکت گاز توانستیم یکی از شرکت های پیشگام در زمینه گازرسانی لقب گیریم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به پایان عملیات گازرسانی به روستاهای استان از گسترش روند کیفی سازی خدمات به مشترکین گاز در استان خبر داد و اظهار داشت: وظیفه شرکت گاز ارائه بهترین خدمات به مشتریان است و در همین راستا این شرکت اقدام به اجرای پروژه های کیفی از قبیل طرح قرائت و چاپ آنلاین صورتحساب ، طرح بهینه ساری مصرف سوخت و طرح سفیران انرژی نموده است.

وی در پایان گفت: ماموریت اصلی شرکت گاز جلب رضایت مردم است و این کار با همدلی، همراهی و همکاری کارکنان شرکت گاز و همه سازمان ها و نهادهای استانی میسر خواهد شد.

 سعید مومنی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با تقدیر از خدمات شایسته  ظهیری عنوان کرد: عمر خدمت بسیار کوتاست و باید در جهت جلب رضایت مردم نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

وی افزود: هم اکنون به طور میانگین 71 درصد روستاهای ایران گازدار هستند و استان گیلان با درصد برخورداری 95 درصدی خانوارهای روستایی در این زمینه پیشگام است.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید 9 هزار روستا در کشور از نعمت گاز بهره مند شدند که سهم استان گیلان نزدیک به 900 روستا بوده است و مجموع روستاهای گازدار در سطح کشور به 24 هزار روستا رسیده است.

وی ادامه داد: شرکت گاز استان گیلان علیرغم شرایط سخت محیطی و آب و هوایی توانسته در اجرای پروژه های بند«ق» با کمترین هزینه بیشترین میزان گازرسانی را انجام دهد و از این منظر در رتبه نخست کشوری قرار دارد.

وی در پایان با آرزوی توفیق برای مهندس اکبر در جهت خدمتگزاری به مردم شریف گیلان ابراز امیدواری کرد تا با اجرای فاز دوم پروژه بند «ق» تمام روستاهای قابل گازرسانی در استان از نعمت گاز بهره مند شوند.

همچنین در این مراسم حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از زحمات ظهیری، شرکت گاز استان را یک از سازمان های برتر در استان دانست و عنوان نمود: همه مردم گیلان بجهت مدیریت و تامین گاز استان در بحران برف سال گذشته از شرکت گاز قدردان هستند.

در پایان این مراسم حکم مدیریت حسین اکبر قرائت و تقدیم وی شد و همچنین هدایایی به رسم یادبود از طرف مدیران استانی، کارکنان و پیمانکاران به آقای ظهیری اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز