خبرگزاری کار ایران

سعید محتشمی مطرح کرد:

اهمیت نظارت بر ﺻﺤﺖ اﺟﺮای ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻣﯿﺪاﻧﯽ و اﻃﻼﻋﺎت ﺣﺎﺻﻞ از ﻃﺮح‌های آماری

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۲۴۹

کارشناس مسئول طرح کارگاهی ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: نظارت بر دﻗﺖ و ﺻﺤﺖ اﺟﺮای ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻣﯿﺪاﻧﯽ و اﻃﻼﻋﺎت ﺣﺎﺻﻞ از ﻃﺮح‌های آماری از اﻫﻤﯿﺖ و ضرورت ﺑﺎﻻﯾﯽ ﺑﺮﺧﻮردار اﺳﺖ.

به گزارش ایلنا از رشت، سعید محتشمی کارشناس مسئول طرح کارگاهی ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از اتمام این طرح آماری خبر داد.

 سعید محتشمی کارشناس مسئول طرح کارگاهی ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) معاونت آمار و اطلاعات سازمان از اهمیت نظارت به عنوان یکی از ارکان مهم در اجرای با کیفیت طرح‌های آماری سخن گفت و افزود: ﻃﺮح (ICT) ﯾﮑﯽ از ﻣﻬﻢﺗﺮﯾﻦ ﻃﺮحﻫﺎی آﻣﺎری ﻣﺮﮐﺰ آﻣﺎر اﯾﺮان اﺳﺖ که با هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ﺑﺎ ﻫﺪف ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺳﺎﺧﺘﺎر و وﺿﻌﯿﺖ ﺟﺎری فناوری اطلاعات و ارتباطات و عاملین اقتصادی و مصرف‌کنندگان این خدمات در کشور اﺟﺮا ﻣﯽﺷﻮد که ﻧﺘﺎﯾﺞ آن ﻣﻨﺠﺮ ﺑﻪ ارائه  اندازه‌گیری میزان نفوذ آن در بخش‌های اقتصادی و کارگاهی کشور می‌گردد.

وی با تأکید براینکه نظارت بر دﻗﺖ و ﺻﺤﺖ اﺟﺮای ﻋﻤﻠﯿﺎت ﻣﯿﺪاﻧﯽ و اﻃﻼﻋﺎت ﺣﺎﺻﻞ از ﻃﺮح فناوری اطلاعات و ارتباطات از اﻫﻤﯿﺖ و ضرورت ﺑﺎﻻﯾﯽ ﺑﺮﺧﻮردار اﺳﺖ افزود: بر این اساس در اجرای این طرح، ﻧﺤﻮه ﻋﻤﻠﮑﺮد ﻣﺄﻣﻮران آﻣﺎرﮔﯿﺮ و سایر رده های اجرایی از ﻃﺮﯾﻖ ﺑﺮرﺳﯽ دﻗﯿﻖ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪﻫﺎی ﺗﮑﻤﯿﻞ ﺷﺪه، ﺑﻪ ﺻﻮرت ﭼﺸﻤﯽ و نظارت میدانی ﮐﻨﺘﺮل شده و اﺷﮑﺎﻻت جزئی و اﺣﺘﻤﺎﻟﯽ ﻣﺄﻣﻮر یا پاسخگویان در ﺗﮑﻤﯿﻞ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪﻫﺎ ﮐﻪ ﻣﯽﺗﻮاﻧﺪ ﻧﺎﺷﯽ از موارد ﯾﺎ ﭘﯿﺸﺎﻣﺪﻫﺎی ﺧﺎص ﺑﺎﺷﺪ، ﻣﺸﺨﺺ و ﺑﺮﻃﺮف گردید.

کارشناس مسئول طرح  به نظارت حین اجرای عملیات میدانی طرح در شهرستان‌های مختلف استان اشاره کرد و ادامه داد: در این مرحله از نظارت به بسیاری از نمونه‌ها طرح مراجعه و همزمان با اجرای کار آمارگیران میزان پوشش، کیفیت پرسشگری و پاسخگویی، انطباق اطلاعات جمع آوری شده با پاسخگویان در مراجعه پس از اجرا، نقاط قوت و ضعف امکانات اجرایی، سیستم‌ها و سایر موارد کنترل و بررسی و بازخورد آن جهت افزایش کیفیت اجرای طرح بررسی گردید. همچنین در مواردی تبیین و به سازمان و رده‌های اجرایی منتقل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز