خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان :

درباره صنایع سلولزی حرفهای زیادی برای گفتن داریم

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۷۱۹

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: در زمینه صنایع سلولزی در کشور حرفهای زیادی برای گفتن داریم.

به گزارش ایلنا از ماسال،احمدعلی‌شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان و محمودشکری نماینده مردم شهرستان‌های تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران شهرستانهای تالش و ماسال و تنی چند از مسئولین استانی از ، شهرک ها و نواحی صنعتی تالش و ماسال بازدید به عمل آوردند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت:با وجود محدودیت‌هایی که در گذشته مواجه بودیم، رشد خوبی را در بخش های مختلف صنعتی در استان داشته‌ایم.

وی افزود: در بخش‌های مختلف صنعتی محصولات متنوع بسیاری در استان تولید می‌شود که شاهد رشد خوبی بوده‌ایم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: همچنین در زمینه صنایع سلولزی در کشور حرفهای زیادی برای گفتن داریم.

وی اضافه کرد: در عین حال سعی کردیم در حوزه صنایع دانش بنیان و صنایع نوین نیز گستردگی کارمان را حفظ کنیم و این در واقع یکی از فعالیت‌های صنعتی ما در استان است که هم اکنون هم به لحاظ کمی و هم کیفی تنوع خوبی در صنایع مان وجود دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی که صنعت در کشورمان و در دنیا پیدا کرده نیاز است که بتوانیم در همه بخش‌ها ی صنعت این تنوع و گستردگی را حفظ کنیم.

وی در پایان ضمن تشکر از پیگیری‌ها و زحمات شکری نماینده مردم شهرستانهای تالش ، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی پیرامون دغدغه‌های موجود جهت رشد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان های مذکور خاطر نشان کرد : مسئولان اجرایی استان با همکاری و مشارکت بیش از پیش میتوانند باعث رشد صنعت استان و ایجاد تولید و اشتغال برای جوانان شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز