خبرگزاری کار ایران

صفوی مطرح کرد:

آخرت اندیشی ، بازدارنده انسان از لغزش است

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۹۳۸

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: آخرت اندیشی ، بازدارنده انسان از لغزش است.

به گزارش ایلنا از رشت، در ششمین روز از ماه محرم مجلس عزاداری با حضور جمع کثیری از کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در حسینیه این واحد دانشگاهی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین صفوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان ، حضرت امام حسین (ع) با بیان روایاتی از ایشان، گفت : «  اگر کسی بخواهد به وسیله گناه به مقام و منزلتی برسد ، قطعا آن را از دست خواهد داد» لذا انسان در دنیایی که تمام زمینه های غفلت و انحراف در اطرافش فراوان است نباید حرکت در طریق الهی را فراموش کند و غرق در ظواهر دنیا به امید رسیدن به موقعیتی مناسب باشد.

وی ادامه داد : اگر اتصال انسان با صراط مستقیم و قرآن قطع شود به یقین ناکام خواهد ماند و همانطور که در گفتار بزرگان نیز داریم، در روایتی دیگر آمده است «همه دردها ریشه در دنیای مادی دارند»  بنابر این خدای متعال درمانگر نیز هست چرا که آخرت محوری، تمام دردهای عالم  را درمان می‌کند و آخرت اندیشی ، بازدارنده انسان از لغزش است.

دکتر صفوی اذعان داشت: خداوند در اکثر ادیان مختلف دارای معنای مشخص است ولی پیروان این ادیان از دایره اطاعت خارج شده اند و تفسیر درستی از آن ندارند و دچار افراط و تفریط شده اند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تاکید کرد : دین اسلام به عنوان خاتم ادیان الهی معبود یگانه را به ما شناسانده است و مؤمنان خداجو را در مسیر درست هدایت می کند تا رستگار شوند.

در پایان این مراسم معنوی، حاضران جهت مظلومیت حضرت امام حسین(ع) در واقعه کربلا به عزاداری پرداختند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز