خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز گیلان تاکید کرد:

تبلیغات و اطلاع‌رسانی در جهت نهادینه‌کردن فرهنگ ایمنی در سطح جامعه

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۹۳۹

مدیرعامل شرکت‌گاز استان‌گیلان بر اهمیت تبلیغات و اطلاع‌رسانی در جهت نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در سطح جامعه تاکید کرد و از واحدهای روابط‌عمومی و HSE خواست تا با جدیت در جهت تحقق این مهم تلاش کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، همایش بزرگداشت روز ایمنی و آتش نشانی با حضور حسین اکبر مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان و جمعی از مسئولان و کارکنان شرکت در سالن اجتماعات روابط عمومی برگزار شد.

در این همایش اکبر با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، یاد و خاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بویژه شهید حججی را گرامی داشت.

 اکبر  همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان که در حمله ارتش متجاوز بعثی در سال 59 به شهادت رسیدند بر اهمیت رعایت نکات ایمنی در انجام عملیات گازرسانی تاکید کرد.

وی عنوان کرد: رعایت ایمنی در کارتنها مختص واحدهای عملیاتی شرکت نیست و تمام واحدها موظفند که در محیط کار نکات ایمنی را رعایت کنند.

اکبر ادامه داد: برگزاری مانوارهای مختلف در سطح شرکت گاز می تواند تا حد بسیاری تلفات و خسارات ناشی از حوادث را کاهش دهد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان بر اهمیت تبلیغات و اطلاع رسانی در جهت نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در سطح جامعه تاکید کرد و از واحدهای روابط عمومی و HSE خواست تا با جدیت در جهت تحقق این مهم تلاش نمایند.

همچنین در ابتدای این مراسم مهندس شکورنیا رئیس امور HSE و پدافند غیرعامل شرکت گاز استان گیلان  با اشاره به اجرای پروژه های بند «ق» استان گفت: شرکت گاز استان توانست در سال گذشته عملیات گازرسانی به 280 روستا را بدون هیچگونه حادثه ای به انجام رساند که این مهم نشان از توجه ویژه این شرکت به بحث ایمنی در کار دارد.

 شکورنیا همچنین از کاهش محسوس حادثه گازگرفتگی در منازل (مرگ خاموش) در استان در سال گذشته خبر داد و گفت: تبلیغات گسترده از طریق صدا و سیما و رسانه های مکتوب و مجازی نقش مهمی در کاهش حوادث ناشی از مصرف گاز در استان داشته است.

در پایان این مراسم بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، از نفرات برتر ایمنی و HSE در سطوح رؤسای تعمیرات، امدادگر و گازبان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

همچنین از رؤسای ادارات گاز شهرستان های رضوانشهر، رودسر، بندر انزلی و تالش که حائز رتبه های برتر در زمینه ایمنی شده بودند تقدیر بعمل آمد.

تبلیغات و اطلاع‌رسانی در جهت نهادینه‌کردن فرهنگ ایمنی در سطح جامعه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز