خبرگزاری کار ایران

استانداردسازی گرمایشی ۹۲۸ مدرسه در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۶۰۹

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان اعلام کرد: در استان گیلان 928مدرسه در قالب پنج هزار و 86 کلاس استاندارد سازی گرمایشی انجام شده است.

به گزارش ایلنا از رشت،علی اوسط اکبری مقدم، مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری گیلان، گفت: پروژه‌های تحویل شده این اداره در سال گذشته 238 کلاس در 70 مدرسه بوده است.

 وی در ادامه اظهار کرد: از سال 96 تاکنون 21 مدرسه با 116 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شده‌است.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان اعلام کرد: تا پایان سال به شرط تامین اعتبار 300 کلاس درس در بیش از 40 پروژه تکمیل و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

وی به پروژه‌های در دست اجرای اداره کل نوسازی مدارس اشاره کرد و گفت: 21 پروژه ورزشی با 40 درصد پیشرفت فیزیکی و 9 پروژه فرهنگی با 53 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

مقدم همچنین از در دست اقدام بودن 97 پروژه آموزشی با 560 کلاس درس خبر داد و گفت: این پروژه‌ها 54 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی یادآور شد: ساختمان آموزش و پروش گیلان نیز پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان خاطرنشان کرد: 178 میلیارد تومان برای ساماندهی پروژه‌های در دست اجرای اداره کل نوسازی نیاز است.

وی افزود: با تامین اعتبار این پروژه‌ها طی بازه زمانی دو ساله به بهره برداری می‌رسد.

مقدم از استاندارسازی گرمایشی مدارس از سال 92 تا 95 در گیلان اشاره کرد و گفت: تاکنون در 928 مدرسه در قالب پنج هزار و 86 کلاس استاندارد سازی گرمایشی انجام شده است.

 وی اعلام کرد: این فرایند با صرف اعتبار 38 میلیارد تومانی انجام شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان با اشاره به اینکه  تاکنون در 17 منطقه آموزشی گیلان بخاری نفتی حذف شده است،خاطرنشان ساخت: امیدوارم تا پایان سال در صورت تامین منابع مالی تمامی بخاری‌های نفتی در مدارس حذف و  سیستم شوفاژ یا پکیج جایگزین شود.

مقدم اظهار داشت: 591 مدرسه با سه هزار و 312 کلاس درس نیازمند استاندارد سازی گرمایشی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز