خبرگزاری کار ایران

صنایع کوچک و متوسط گیلان محرک توسعه اقتصادی در سال تولید و اشتغال

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۸۰۸

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : صنایع کوچک و متوسط، محرک اصلی اشتغال و رشد اقتصادی محسوب می شوند که با رونق بخشی فعالیت های این صنایع، می توان پویایی جامعه را شاهد بود.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد علی شهیدی گفت : صنایع کوچک و متوسط، محرک اصلی اشتغال و رشد اقتصادی محسوب می شوند که با رونق بخشی فعالیت‌های این صنایع، می توان پویایی جامعه را شاهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان بیان داشت: کارآفرینی در صنایع کوچک و متوسط، دارای اهمیت فراوان بوده و با راه اندازی هر واحد تولیدی کوچک، می توان با کوچکترین ایده ای، بدنبال کارآفرینی باشیم.

شهیدی خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری واحدهای صنعتی کوچک و متوسط با هم و در جهت رونق تولید، فروش و کمک به بازاریابی، می تواند در افزایش تولید و اشتغال، نقش آفرینی مثبتی داشته باشد.

وی در ادامه به جایگاه بنیاد برکت در استان و نقش آن در رفع دغدغه های واحدهای صنعتی پرداخت و بیان داشت : حضور بنیاد برکت در استان به منظور کمک و همیاری برای بهبود و ارتقاء توانمندی اقتصادی و کارآفرینی واحدهای تولیدی استان اقدام تاثیرگذار ی بود که اتفاق افتاد .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گفت : بنیاد برکت با پرداخت هزینه ساخت طرحهای صنعتی در قالب شریک اقتصادی در سود و زیان طرح مشارکت داشته و پس از یک دوره حداکثر پنج ساله با توافق شریک، طرح را به کارآفرین واگذار می کند.

وی افزود : بنیاد برکت در راستای حمایت از تولید و اشتغال ، از طرحهای صنعتی استان گیلان حمایت می‌کند .

وی تصریح کرد: صنایع کوچک و متوسط استان گیلان محرک توسعه اقتصادی در سال تولید و اشتغال است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: صنایع کوچک و متوسط به واسطه اینکه حجم بالایی از صنایع استان را در بر دارند، محرک اصلی رشد اقتصادی کشور و استان گیلان در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال محسوب می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز