خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان:

پاییز و زمستانی آرام و امن را با رعایت نکات ایمنی سپری کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۰۱۷

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: با رعایت نکات ایمنی و استفاده صحیح از این نعمت الهی سالی بدون حادثه را به کمک یکدیگر سپری کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز گیلان با آغاز فصل پاییز و شروع سرما از همه مشترکین گاز بویژه گیلانیان خواست با رعایت نکات ایمنی و استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد، پاییز و زمستانی آرام و امن را در کنار خانواده های‌شان سپری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: علیرغم توصیه ها و بیان هشدارهای لازم جهت رعایت نکات ایمنی متأسفانه همه ساله شاهد وقوع حوادث ناخوشایندی ناشی از استفاده از وسایل گازسوز غیر استاندارد و یا عدم رعایت هشدارهای ایمنی از این نعمت خدادادی هستیم که در پاره ای از موارد منجر به فوت نیز می شود.

اکبر ادامه داد: استفاده از لوله های بخاری مناسب، بست فلزی، دودکش مجهز به کلاهک و مسدود کردن شیرهای گاز بدون استفاده با درپوش از جمله مواردی هستند که رعایت آنها می تواند تا حد بسیاری از بروز حادثه   جلوگیری نماید.

وی از همه مشترکین خواست تا ضمن رعایت تمامی نکات ایمنی بالاخص چند مورد ذکر شده، به اطلاعیه‌های شرکت گاز که از طریق رسانه ها و کانال‌های ارتباطی شرکت اطلاع رسانی می شود، توجه فرمایند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد با رعایت نکات ایمنی و استفاده صحیح از این نعمت الهی سالی بدون حادثه را به کمک یکدیگر سپری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز