خبرگزاری کار ایران

برای چهارمین سال متوالی‌صورت می‌گیرد

برگزاری المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی در قالب طرح نسیم سلامت

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۰۴۳

با هدف افزایش نشاط و شادابی و تقویت قوای جسمی و روحی بازنشستگان المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی در بخش‌های آقایان وخانمها برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت،  المپیاد ورزشی بازنشستگان با ترویج شعار افزایش تندرستی بازنشستگان در رشته های مختلف برگزار خواهد شد.

بر این اساس همه بازنشستگان و مستمری بگیران اعم از زن و مرد تحت پوشش تامین اجتماعی با داشتن ٤٥ سال سن به بالا برای خواهران و ٥٠ سال سن برای برادران مجاز به شرکت در این رقابت‌ها می‌باشند.

این رقابتها برای چهارمین سال متوالی در رشته های شنا ، شطرنج ، تیراندازی با تفنگ بادی ، فوتبال دستی ، پینگ پنگ و دارت برگزار خواهد شد . 

روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام این خبر افزود : علاقمندان میتوانند جهت ثبت نام به کانون های بازنشستگی شهرستان مراجعه نمایند .

برابر پیش‌بینی صورت‌گرفته مرحله مقدماتی ( استانی ) این مسابقات به‌منظور شناسایی نفرات برتر و تعیین ترکیب تیم اعزامی به مسابقات کشوری در دهه اول آبان ماه برگزار می شود .

آخرین مهلت ثبت نام جهت شرکت در این مسابقات ٢٥ مهرماه تعیین شده‌است .

اولین دوره این المپیاد به میزبانی استان گیلان در شهر بندر انزلی برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز