خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد جوانان دکتر روحانی در گیلان:

انتصاب مدیران جوان آغازگر راه جوانگرایی در گیلان است

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۵۹۱

رئیس ستاد جوانان حسن روحانی در استان گیلان گفت: صدور بخشنامه و ایجاد کارگروه انتصاب مدیران جوان توسط استاندار گیلان آغاز راه جوانگرایی در گیلان خواهد بود .

به گزارش ایلنا از رشت، سارنگ حسن پور ، رییس ستاد جوانان حسن روحانی در گیلان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مصطفی سالاری بعنوان جوان‌ترین استاندار کشور در استانداری استان گیلان گفت:  توجه ویژه استاندار به مقوله جوانان را از صدور اولین بخشنامه  در اولین روز کاریشان می‌توان متوجه شد و امیدوارم این روند با پیگیری و نظارت وی  و مشاوران آگاه و دارای شناخت به  مسایل جوانان به نتایج مثبتی برسد.

عضو شورای جوانان اصلاح طلب گیلان در ادامه افزود:بارها گفته‌ایم  امروز کشور به مدیران جوان و مشاوران باتجربه نیاز دارد و برای پیگیری وضعیت جوانان و حل مشکلات آنان  هیچ کوتاهی پذیرفته نیست.

رئیس ستاد جوانان روحانی در استان گیلان گفت: صدور بخشنامه و ایجاد کارگروه انتصاب مدیران جوان  توسط استاندار ، آغاز راه جوانگرایی  در گیلان خواهد بود  و با توجه به مسایل خاص جوانان فعال بخصوص جوانان شهرستان‌های استان گیلان  قطعا پیشبرد این مسیر در جهت اهداف دولت تدبیر و امید نیازمند اقدامات عاجل دیگری است که بدون حمایت همه جانبه  سالاری بعنوان نماینده عالی دولت در استان میسر نخواهد بود.

عضو شورای سیاستگزاری اصلاح طلبان گیلان افزود: برای آینده و پیشرفت کشور مسیری جز جوانگرایی متصور نیستم و  کسانی  که نخواهند با این واقعیت کنار بیایند چشم خود را به روی حقیقت بسته اند و از قطار پیشرفت  و توسعه و خلاقیت برای اداره کشور جا خواهند ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز