خبرگزاری کار ایران

به ریاست معاون عمرانی فرمانداری رشت برگزار شد؛

جلسه شورای فرعی کشاورزی شهرستان رشت

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۹۹۳

جلسه فرعی شورای کشاورزی و منابع آب شهرستان رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه فرعی شورای کشاورزی و منابع آب شهرستان رشت امروز در محل فرمانداری این شهرستان به ریاست معاون برنامه ریزی و امور عمرانی برگزار شد.

مونا ابروفراخ در این جلسه ضمن خیر مقدم حاضرین و تقدیر تشکر از همکاری و هماهنگی و مسئولان در امر آبیاری در سال زراعی جاری نکاتی را پیرامون این موضوع مطرح کرد.

وی با اشاره به تکمیل پروژه های نیمه تمام کشاورزی و همچنین بیمه محصولات کشاورزی ، خواستار همکاری بخشداران و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای تابع با کارشناسان بیمه جهت اندازه گیری ابعاد اراضی شالیزاری و سایر بخش های کشاورزی شد.

در ادامه هریک از اعضای جلسه به نکته نظرات خود پرداختند که پس از جمع بندی به شرح ذیل تصمیم گیری شد:
1- مقرر گردید جهاد کشاورزی ۱۷ پروژه پوشش مبتنی شبکه های فرعی آبیاری اعلام شده به فرمانداری را در صورت تامین اعتبار در اسرع وقت اقدام نمایند.
2-مقرر گردید به منظور اندازه گیری ابعاد اراضی کشاورزی در سطح شهرستان بخشداران تابعه با هماهنگی دهیاران و شوراها اسلامی همکاری لازم با کارشناسان بیمه محصولات کشاورزی معمول نمایند.
3-مقرر گردید به جهت تسریع در کار کارشناسان بیمه جهاد کشاورزی مساحت اراضی تسطیح شده در سطح شهرستان را به شرکت بیمه محصولات کشاورزی اعلام نمایند.
4- مقرر گردید آب منطقه ای جلساتی با همکاری بخشداران و دهیاران منطقه جهت نحوه دریافت آب بهای کشاورزی در بخش ها برگزار نماید.
5- مقر گردید کشاورزانی که در سال جاری محصولات را بیمه نموده و خسارت ندیده اند و غرامت دریافت نکرده اند در صورت ادامه بیمه شامل ده درصد تخفیف باشند و شرکت بیمه مراتب را طی اطلاعیه ای به جهاد کشاورزی و مراکز خدمات کشاورزی بخش ها اطلاع رسانی نماید.
6 -پیشنهاد گردید سازمان آب منطقه‌ای در روستاهایی که از ابتدا فصل آب کشاورزی از پمپ های شخصی استفاده کردند در قیمت آب بهای کشاورزی دیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز