خبرگزاری کار ایران

اعلام آمادگی شرکت نفت گیلان برای مواجهه با سرما

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۵۱۱

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان برای مواجهه با شرایط جوی نیمه دوم سال آماده است .

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، علی اصغر عباسی ، صبح امروز با اعلام آمادگی کامل این شرکت برای مواجهه با برودت هوا و شرایط جوی نیمه دوم سال ۹۶ گفت : در آستانه سرما همه تمهیدات برای مواجهه با شرایط جوی نامناسب اتخاذ و ذخیره سازی سوخت دوم صنایعی که ممکن است به دلیل افت فشار گاز از نفتگاز استفاده کنند انجام شده است.

علی اصغر عباسی مدیر منطقه گیلان گفت: از مجموع ۲۲۱ میلیون لیتر نفتگاز نیروگاهی که از ابتدای سال تاکنون در سطح استان توزیع شده است ؛ ۱۴۳ میلیون لیتر به نیروگاه سیکل ترکیبی رشت ، ۵۵ میلیون لیتر به نیروگاه پره سر و ۲۳ میلیون لیتر به نیروگاه لوشان ارسال شده است که به ترتیب ذخیره سازی ۹۳ ، ۹۱ و ۸۸  درصدی این نیروگاهها را به دنبال داشته است .     

وی همچنین اضافه کرد : از ابتدای سال تاکنون مجموعاً پنج میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر سوخت ATK از طریق مرکز سوختگیری هواپیمائی شهید اسدپور رشت برای فرودگاه بین المللی سردار جنگل کلانشهر رشت ارسال شده است و  برای شش ماه دوم نیز ذخیره سازی انجام شد . 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز