خبرگزاری کار ایران

اضافه شدن 320 مگاولت آمپر به ظرفیت نامی پست‌های فوق توزیع برق گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۵۸۸

با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های زیربنایی شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان تا پایان سال جاری ، 320 مگاولت آمپر به ظرفیت نامی پست‌های فوق توزیع اضافه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، عظیم بلبل‌آبادی مدیر‌عامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان، با اشاره به بهره‌برداری از چهار پروژه برق منطقه‌ای گیلان تا پایان سال جاری، بیان داشت: پروژه‌های زیربنایی و در دست اقدام شرکت نظیر پروژه پست‌های 63/20 کیلوولت توحید گلسار، سپیدرود رشت، سلیمانداراب و صومعه‌سرا که از پیشرفت فیزیکی مناسبی هم برخوردار هستند تا پایان سال جاری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهند‌گرفت.
وی افزود:با بهره‌برداری از این چهار پروژه زیربنایی برق منطقه‌ای گیلان، 320 مگاولت آمپر به ظرفیت نامی پست‌های فوق توزیع استان گیلان اضافه خواهد‌شد.
 بلبل‌آبادی در خصوص تامین نقدینگی برای اجرای این پروژه‌ها ، بیان داشت: موضوع تامین مالی پروژه‌های آتی شرکت از طریق برگزاری مناقصه فاینانس بین‌المللی به ارزش 56 میلیون یورو و همچنین امکان استفاده از تسهیلات بانک زیرساخت توسعه آسیا به ارزش 113 میلیون یورو مد‌نظر است که ان‌شاءالله با دریافت تسهیلات لازم شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها و تحولی اساسی در صنعت برق استان گیلان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز