خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار بندرانزلی؛

ساختمان پایگاه امداد نجات جاده‌ای بندرانزلی تحویل جمعیت هلال احمر شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۹۵۸

با حضور فرماندار انزلی طی تفاهم نامه ای ساختمانی بمنظور فعالیت پایگاه امداد و نجات جاده ای از سوی شورای اسلامی کپورچال تحویل جمعیت هلال احمر شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، با حضور میرشمس مومنی زاده فرماندار ، حسن خسته بند نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، مهدی ولی‌پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان، منوچهر عاشوری بخشدار مرکزی و اعضای شورای اسلامی‌دهستان کپورچال طی تفاهم نامه‌ای ساختمانی بمنظورفعالیت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای از سوی شورای اسلامی کپورچال تحویل جمعیت هلال احمر شد.

میرشمس مومنی زاده فرماندار بندرانزلی در این مراسم گفت: قطعا اگر بخواهیم شاهد تحول در هر منطقه ای باشیم باید از مشارکت مردمی بهره بگیریم و از آنجا که روابط صمیمانه‌ای بین مردم و شوراها ، نماینده مجلس و نمایندگان دولت در این شهرستان وجود دارد از این فرصت خوب استفاده می شود و یکی از مصادیق آن همین در اختیار قرار دادن مکانی است برای کاهش حوادث جاده ای و امداد به حادثه دیدگان.

وی به همکاری موثر شورای اسلامی کپورچال در امور اجرایی اشاره کرد و افزود: محلی که این پایگاه در آن پیش بینی شده از محورهای اصلی و پرتردد است و با توجه به موقعیت بندرانزلی در گردشگرپذیری این پایگاه از اهمیت خاصی برخوردار است  و ضمن ارائه خدمات ارزشمند ، نقش بسزایی در امدادرسانی به حادثه دیدگان می‌تواند ایفا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز