خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت :

وقتی کار مازادی انجام می‌دهیم نباید وظایف اصلی خود را فراموش کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۴۶۰

شهردار رشت بیان کرد: اگر کار مازادی انجام می‌دهیم وظایف اصلی خود را فراموش نکنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی شهردار رشت با اشاره به اینکه مطابق قوانین ۲۲ دستگاه متولی فرهنگ وجود دارد گفت: شهرداری ها بر اساس نیاز و علاقمندی به این حوزه ورود کرده‌اند و در شهرهای مختلف در سطوح مختلف به فعالیت می پردازند.

 مسعود نصرتی با اشاره به اساسنامه رئیس سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت افزود: در آینده سعی خواهیم کرد در برنامه‌ریزی ها توازن را در وظایف اصلی سازمان مطابق اساسنامه رعایت کنیم.

وی همچنین اظهار داشت: وزارت کشور در مکاتبه‌ای شهرداری‌ها را از تیم‌داری منع کرده است اما شهرهایی به تیم‌داری ادامه داده‌اند.

 نصرتی با اشاره به اینکه در شهرهایی که علاقمندی و پیشینه وجود داشته‌است این تیم داری ادامه داشته افزود: در رشت نیز بر همین اساس این موضوع بررسی می‌شود.

شهردار رشت با اعلام اینکه اگر کار مازادی انجام می‌دهیم نباید وظایف اصلی خود را فراموش کنیم افزود: توسعه ورزش محلات و ترویج ورزش همگانی به منظور ارتقای سطح سلامت شهروندان نباید فراموش شود و باید به این موضوع و همچنین سایر تیم‌ها و ورزش ها نیز توجه کنیم.

 شهردار رشت با تاکید بر اینکه هزینه‌ها باید متناسب با درآمدها باشد تصریح کرد: با توجه به وضعیت امروز شهرداری رشت در میزان تحقق بودجه، باید تا پایان سال متناسب با همین درآمدزایی هزینه کرد تا ضمن جبران بدهی‌ها برای آینده برنامه‌ریزی دقیق‌تری صورت بگیرد. اگر با این درصد تحقق بودجه، هزینه ها را ادامه دهیم بر میزان بدهی افزوده خواهد‌شد.

وی همچنین بر احیای خانه های میراثی تاکید کرد و اظهار داشت: باید با در نظر گرفتن بسته های تشویقی و اقداماتی مثل بخشودگی عوارض جذابیت کافی برای سرمایه گذاری در این حوزه ایجاد شود. در یزد از ۸۰۰ خانه میراثی شناخته شده ۴۰۰ خانه توسط مردم احیا شد و امروز در مواردی به عنوان رستوران و مهمانسرا مشغول فعالیت هستند و از رونق خوبی برخوردارند.

مسعود نصرتی در پایان با اعلام اینکه احیای این خانه ها باید در ابتدای راه، توسط شهرداری رشت صورت بگیرد اضافه کرد: با بهره گیری از تجربیات شهرهایی مثل قزوین و یزد نسبت به این امر اقدام می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز