خبرگزاری کار ایران

دبیرکانون کارفرمایی استان گیلان اعلام کرد:

تامین اجتماعی گیلان سازمانی با تعامل بسیار مطلوب در بین ادارات استان

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۷۳۵

دبیرکانون کارفرمایی گیلان، تامین اجتماعی را سازمانی با تعامل بسیار مطلوب و دارای کمترین میزان شکایات از سوی کارفرمایان در بین ادارات استان معرفی کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، دومین نشست تعاملاتی مدیران و کارشناسان تامین اجتماعی و فعالان تشکل‌های کارفرمایی گیلان در سالجاری با حضور اعضای هیات مدیره و مسئولان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ، خانه صنعت ، معدن و کانون کارفرمایی استان برگزار شد.

جمیل حق پرست مدیرکل استان دراین نشست با بیان اینکه حضورفعالان مطرح استان دراین جلسات مایه دلگرمی وافتخار برای خدمتگزاران تامین اجتماعی گیلان میباشد اذعان داشت : برپایی این نشست های دوره‌ای با هدف مثبت کردن فضای ارتباطی دوسویه بمنظور تبادل دیدگاه‌ها و دریافت انتظارات است که کاملاً قلبی انجام می‌شود .

وی افزود : خود را درکنار فعالان کارفرمایی میبینیم و تلاش داریم با تعامل خوب در رفع مشکلات این حوزه و رونق تولید گام برداریم .

مدیرکل تامین اجتماعی استان با بیان موضوعاتی همچون رشد چشمگیر مستمری بگیران و مطالبات ازکارفرمایان ، به تشریح اهم اقدامات ابتکاری استان جهت اعتلاء و ارتقاء در راستای افزایش رضایتمندی وآگاهی بخشی به مخاطبان وهمکاران پرداخته واجرای برنامه هایی ازقبیل طرح های شعبه ویژه درشهرصنعتی رشت ، معرفت شغلی ، پیشخوان خدمت و بازرسی الکترونیک را ازمهمترین این فعالیتها برشمرده و درک بیشتر ازجامعه هدف ، ایجاد فضایی متفاوت ورضایتمندی بیشتر را از اهداف عمده این اقدامات قلمداد نمود .

حق پرست حذف دفترچه های درمانی در مراکز ملکی وآغاز فاز جدید جهت تسری به واحدهای طرف قرارداد را حرکتی دیگر بمنظور افزایش خدمات مطلوب وکاهش هزینه ها دانسته و گفت:انشالله با همکاری یکدیگر پویایی ، رونق وگردش چرخهای تولید را سبب گردیم .

وی درپایان سخنان خود اظهار داشت : قانون ، وجدان و انصاف را سرلوحه فعالیت های خود دراجرای وظایف وماموریتها میدانیم ونگران این سازمان هستیم.

پورعلی مدیرعامل شرکت پارس زرآسا و عضو هیات مدیره کانون کارفرمایی استان و رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت گیلان نیز درادامه این نشست با اشاره به اینکه تلاش های صورت گرفته در تامین اجتماعی وبرقراری تعامل مثبت با کارفرمایان منشاء خیر و رضایتمندی در این حوزه بوده اظهار داشت : افتخار می‌کنیم که برنامه های اجرا شده علاوه بر ارتقاء جایگاه استان بمنزله الگویی برای کشور قرار گرفته است .

وی صنعت را رکن اصلی و محوری برای کارهای استراتژیک برشمرد که آثار آن رشد گردشگری، کشاورزی و بخش خدمات را سبب خواهد شد .

رئیس خانه صنعت، معدن گیلان با اشاره به اینکه در اجرای اصل خصوصی سازی هنوز بلاتکلیف هستیم افزود: درحال سپری کردن دوره سختی هستیم و لازم است از کارفرمایان غیرتمندی که با زحمت و حتی فروش اموال شخصی ، خود را سرپا نگه داشته اند حمایت شود .

زکی زاده دبیرکانون کارفرمایی استان نیز با تاکید بر اظهارات سایر اعضاء ، تامین اجتماعی را سازمانی با تعامل بسیار مطلوب و دارای کمترین میزان شکایات از سوی کارفرمایان در بین ادارات استان معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز