خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد استان گیلان:

ادارات شاهد و ایثارگر واحدهای دانشگاهی در جهت نخبه پروری برنامه‌ریزی کنند

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۱۲۶

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: باید در خدمات رسانی و ارتقای کیفیت آموزشی و فرهنگی فرزندان شاهد و ایثارگر که امانتی در دستان ما هستند، همیشه پیشقدم باشیم و در راستای رفع مشکلات آنان اقدام کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

علیرضا امیرتیموری دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تشکر از حضور مدیر کل بنیاد شهید استان و هیات همراه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افتخار آن را دارد تا خدمتگذار و مسئول آموزش و ارتقای سطح تحصیلی 3285 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در واحدهای دانشگاهی استان گیلان باشد.
 
وی ادامه داد: از این تعداد، 1074 نفراز این عزیزان در رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری شاغل به تحصیل هستند.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تاکید بر افزایش خدمات دهی به فرزندان شاهد و ایثارگر، افزود: باید درخدمات رسانی و ارتقای کیفیت آموزشی و فرهنگی فرزندان شاهد و ایثارگر که امانتی در دستان ما هستند، همیشه پیشقدم باشیم و در راستای رفع مشکلات آنان اقدام کرد.
 
 امیرتیموری تصریح کرد: ارتقای کیفیت علمی و نخبه پروری در رأس برنامه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بوده و ادارات شاهد و ایثارگر واحدهای دانشگاهی در استان گیلان جهت این مهم برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات مداوم و مستمر با بنیاد شهید استان گیلان باعث خواهد شد تا آسیب‌ها شناسایی شده و مسئولین شاهد واحدهای دانشگاهی با برنامه ریزی مناسب در جهت رفع این آسیب‌ها کوشا باشد.

مدیر کل بنیاد شهیدو امورایثارگران استان گیلان نیز در این نشست با تشکر از میزبانی واحد رشت، دانشگاه آزاد را به عنوان یکی از دستآوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و اظهار کرد: ما باید بتوانیم به نمایندگی از جامعه ایثارگر برای فرزندان شاهد و ایثارگر برنامه‌های منسجمی داشته باشیم تا بتوانیم در جهت خدمات دهی بیشتر و جلب رضایت آنان اقدام کنیم.

عبدالله پاکاری خواستار مشارکت فرزندان شاهد و ایثارگر در برنامه‌های فرهنگی و پژوهشی دانشگاه شد و بیان داشت: با بررسی ساز و کارهای برنامه ششم توسعه پیش بینی شده و مباحث فرهنگی ایثارگران و فرزندان شهداء و فرزندان جانبازان گرانقدرمان پیشنهاد می‌شود تا مشارکت فرزندان در مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باعث شود تا آنان نیز در مسائل مربوط به خود مشارکت کنند و انتظارات و پیشنهادات آنان موجب رفع مشکلات آنان گردد.

مدیر کل بنیاد شهیدو امورایثارگران استان گیلان تصریح کرد: افزایش تعداد ممتازین استان، طرح استاد مشاور و معتمدین معین دانشگاه در شبکه دانشجویی یا شبکه علمی پژوهشی با هدف گسترش فعالیت علمی می‌تواند موجب ارتقای سطح علمی این عزیزان شود.
 
همچنین در این جلسه سید علی مجیدی مدیر اداره شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گزارش مبسوطی از روند فعالیت‌های دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را ارائه داد و در پایان هر یک از حاضرین نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز