خبرگزاری کار ایران

شهردار لاهیجان خبر داد:

لوله گذاری خیابان نیمای لاهیجان برای هدایت آب‌های سطحی

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۴۴۵

شهردار لاهیجان از لوله گذاری خیابان نیما برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی خبر داد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، مسعود کاظمی  بیان کرد: همزمان با بارندگی های اخیر لاهیجان با حضور فرماندار و اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری به بازدید در سطح شهر و شناسایی نقاط آبگیر پرداختیم تا با برنامه‌ریزی‌های دقیق و مناسب نسبت به رفع مشکلات ناشی از بارش‌های شدید باران و آبگرفتگی کوچه ها و خیابان‌ها اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: پس از مساعد شدن هوا در نخستین اقدام پروژه لوله گذاری جمع آوری آبهای سطحی از ابتدای خیابان نیما در بلوار شهید مطهری تا نبش کوچه نیمای ٢ به طول ٢٠٠ متر از محل درآمدهای عمومی شهرداری لاهیجان آغاز شده است تا نسبت به حل مشکل قدیمی این منطقه اقدام شود و فاز بعدی این پروژه نیز در دست مطالعه و اقدام قرار دارد.

شهردار لاهیجان گفت: لایروبی رودخانه ها و انهار و مسیر خروجی فاضلاب شهری از دیگر اقداماتی است که با حمایت شورای شهر توسط شهرداری در حال اجرا می باشد.

کاظمی افزود: بخش قابل توجهی از لوله های خروجی جمع آوری آبهای سطحی و همچنین فاضلاب شهر لاهیجان نیازمند لایروبی بوده تا با رفع گرفتگی لوله ها و باز شدن مسیر های خروجی دیگر شاهد آبگرفتگی در  سطح شهر نباشیم .

وی اضافه کرد: برای سایر نقاطی هم که در بارش های اخیر دچار آبگرفتگی شدند درحال برنامه ریزی برای لوله‌گذاری هستیم تا با درآمدهای عمومی شهرداری و همچنین جذب اعتبارات لازم نسبت به رفع کردن مشکلاتی که برای شهروندان ایجاد می شود، اقدام کنیم.

شهردار لاهیجان اظهار کرد: ما خادم مردم در شهرداری هستیم و برای رفاه و آسایش شهروندان تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز