خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار رضوانشهر مطرح کرد:

یکی از راه‌های موفقیت در پدافند غیرعامل توجه ویژه به زیرساخت‌هاست

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۷۹۰

معاون‌فرماندار رضوانشهر گفت: یکی از راه‌های موفقیت در پدافند غیرعامل توجه ویژه به زیرساخت‌ها که شما آینده سازان کشور در تبیین و تشریح برنامه‌های پدافند غیرعامل در جامعه باید نقش آفرین باشید.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، امروز مراسم زنگ پدافند غیرعامل به مناسبت هفته پدافند غیرعامل با حضور ابراهیم چراغی معاون فرماندار، اعضاء پدافند غیر عامل شهرستان و دانش‌آموزان و مربیان در هنرستان شهید مطهری رضوانشهر نواخته شد.

معاون فرماندار رضوانشهر در آئین این مراسم در جمع اعضای ستاد پدافند غیرعامل و دانش آموزان شهرستان با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل گفت: آموزش و پرورش در فرهنگ سازی و مشارکت نسل آینده در راستای اهمیت و اهداف پدافند غیرعامل در جامعه نقش مؤثری دارد.

ابراهیم چراغی افزود: یکی از راه‌های موفقیت در پدافند غیرعامل توجه ویژه به زیرساخت‌هاست که شما آینده سازان کشور در تبیین و تشریح برنامه های پدافند غیرعامل در جامعه باید نقش آفرین باشید.

وی با توصیه به دانش آموزان گفت: مکانیزم و پدید جدید اجتماعی واژه بیوتروریسم به چشم می خورد که در واقع استفاده از اسلحه برای ترور نیست ،موضوع ترور انسانی است که در آن اسلحه بکار گرفته نشود مثل مواد مصرفی که ما امروزه در جامعه با آن مواجه هستیم.

چراغی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار نمود: موضوع پدافند سایبری(مجازی) یک تهدید است که به توطئه های دشمن در این زمینه باید توجه داشته باشیم که غفلت از آن خسارات مالی و حتی جانی در بر خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز