خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته پدافند غیرعامل برگزار شد؛

مانور نشت گاز کلر در آبفای گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۴۳۷

همزمان با هفته پدافند غیرعامل و به منظور آمادگی و بالا بردن سطح عملیاتی همکاران آبفای گیلان در برخورد با نشت گاز کلر، کارگاه آموزشی و مانور نشت گاز کلر در تصفیه خانه بزرگ آب گیلان برگزار شد.

به گزارش‌ایلنا از رشت، در این کارگاه آموزشی خطرات گاز کلر و چگونگی مقابله با آن و همچنین چگونگی برخورد با فرد آسیب دیده آموزش‌های لازم ارائه و در ادامه توسط نیروهای عملیاتی مانور نشت گاز کلر به اجرا در آمد و با موفقیت به پایان رسید.

گفتنی‌است سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مرادی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، صابر مدیرکل مدیریت بحران استانداری، به اتفاق  معاونین، مدیران امور و مدیران شرکت سرمایه گذار از جمله حاضرین در مانور بودند که با همکاری سازمان های آتش نشانی، هلال احمر، آب و فاضلاب روستایی و اورژانس برگزار شد.

طی مراسمی که پس از مانور برگزار شد،سیدمحسن حسینی در سخنانی از کلیه عوامل شرکت کننده در مانور تشکر کرد و نکاتی را که باید در مورد سرعت عمل بیشتر کارکنان برای کاهش آسیب‌هایی که ممکن است در زمان بحران حادث شود متذکر شد.

مرادی نیز درسخنانی از کلیه کسانی که در برگزاری این مانور همکاری کردند، تشکر کرد و خواستار حفظ آمادگی دائم کارکنان مسئول این امر در تصفیه خانه بزرگ آب گیلان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز