خبرگزاری کار ایران

با هماهنگی شرکت توزیع نیروی برق گیلان انجام شد؛

برگزاری رزمایش کنترل آمادگی مولدهای اضطراری در سطح گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۶۴۲

رزمایش کنترل آمادگی مولدهای اضطراری به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در سطح گیلان انجام شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رزمایش کنترل آماده بکاری مولدهای اضطراری به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با شعار محوری " پدافند غیرعامل، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور " و طی مکاتبات صادره از شرکت توانیر و استانداری گیلان توسط شرکت توزیع نیروی برق استان انجام شد.

این مانور با هماهنگی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان،  طالبی مدیرعامل توزیع برق استان و براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ و رئیس گروه مدیریت  بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ؛ روز چهارشنبه 10 آبان 1396 به اجرا درآمد .

طی این رزمایش مراکز مورد نظر در قالب  مراکز حساس و مراکز مهم دسته بندی شدند . فرآیند این رزمایش شامل قطع برق از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان ، وصل شدن برق اضطراری مراکز اعلام شده ( دیزل ژنراتور )  و مجدداً وصل برق شبکه پس از چند دقیقه از سوی شرکت (برگشت به حالت عادی) است و هدف از آن سنجش آمادگی این مراکز در زمان وقوع بحران است .  

از این رو رزمایش مذکور در مراکز حساس شامل صداوسیمای مرکز استان ، استانداری گیلان ، فرودگاه رشت ، سازمان بنادر و کشتیرانی بندر انزلی و  چندین مرکز حساس و مهم دیگر در سایر شهرستان های استان با موفقیت انجام شد .

شایان ذکر است همه ساله 2 لغایت 8 آبان هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل نام دارد و هدف از آن مصون سازی کشور و آمادگی در برابر انواع تهدیدات و محورهای نفوذ دشمناست .

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان دارای حدود یک میلیون و 350 هزار مشترک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز