خبرگزاری کار ایران

با شرکت ۱۵۰ نفر برگزار شد؛

رزمایش پدافند غیر عامل در انبار نفت شهید بهمنی مقدم گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۹۲۶

عملیات رزمایش واکنش در شرایط اضطراری و پدافند غیر عامل در انبار نفت شهید بهمنی مقدم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد .

به گزارش ایلنا از رشت، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان اعلام کرد این رزمایش در راستای سیاست‌های‌شرکت نفت و با سناریوی‌تعریف‌شده قبلی با حضور کلیه واحدهای عملیاتی وستادی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گیلان و با محوریت حضور کارشناسان بهداشت، ایمنی ومحیط زیست این شرکت و همراهی مناطق همجوار چالوس و اردبیل در مدت تقریبی ۴۵ دقیقه انجام شد .
 
در این رزمایش که با حضور مستقیم عوامل درون و برون سازمان مجموعا یکصدو پنجاه نفر را شامل شد، بیش از ده دستگاه فعال استان اعم از هلال احمر ، بهداشت و درمان صنعت نفت ، خطوط لوله و مخابرات ، آتش نشانی ، مدیریت بحران ، پدافند غیر عامل ، نیروی انتظامی و کلانتری منطقه مربوطه و اداره راه و شهرسازی،  با شرکت ملی پخش فرآورده ای نفتی منطقه گیلان همکاری کردند . 

مهدی عاطفی، معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان ، با توجه به موقعیت استراتژیکی انبار نفت، سنجش توان افراد و پرسنل ، تجهیزات و هماهنگی سازمان‌های امدادی با این شرکت در مقابله با بحران‌های احتمالی در انبار نفت گیلان را از مهمترین دلایل انجام این رزمایش اعلام کرد.  

دوبحری، رئیس بهداشت ،ایمنی و محیط زیست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، هدف از این گونه رزمایش را بررسی توانمندی کارکنان و میزان آمادگی آنها در شرایط بحران دانست و افزود : انجام این گونه رزمایش‌ها موجب بالابردن سطح کیفی آمادگی کارکنان برای انجام عملیات های آتش نشانی ، امداد و نجات ، ایمنی و همچنین شناسایی نقاط ضعف و رفع انها و نقاط بهبود و ارتقای آنهاست.

کارشناس ارشد پدافند غیرعامل استان ضمن بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل و تقدیر از کلیه دست اندرکاران در برگزاری مانور در انبار نفت رشت گفت : کشور ما همواره در تیررس حیله دشمنان قرار دارد و پدافند غیرعامل کشور را برای دورنگه داشتن از این حملات آماده می کند . 

وی همچنین افزود : پیام پدافند غیرعامل پیام آمادگی و پیشگیری و پایداری ماست و با انجام اینگونه مانورها دستگاههای اجرائی استان با یکدیگر هماهنگ می شوند تابرای رفع سوء اثری که دشمن برای ما مهیا کرده موفق باشیم. 

گفتنی است رزمایش واکنش در شرایط اضطراری هرساله باحضور کارکنان و مسئولان واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان برای پیش بینی و مقابله با خطرات احتمالی در تاسیسات و عملیات این شرکت اعم از انبار نفت شهید بهمنی مقدم و مرکز سوختگیری هواپیمای شهید اسدپور انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز