خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی نرم‌افزار شبیه‌ سازی ترافیک Aimsun

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۱۴۱

دوره آموزشی دو روزه نرم‌افزار شبیه‌ سازی ترافیک Aimsun به همت معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا از رشت، فرامرز جمشید پور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت گفت: مدت زمان برگزاری این کلاسها ۲۰ ساعت است و برای کارشناسان و مدیران به منظور بهینه‌سازی و مدیریت ترافیک کلان شهر رشت برگزار شده است.

 وی افزود: مدل‌‌سازی سریع با استفاده از Mouse، منطق‌ها و منوهای از پیش طراحی شده جهت مدل‌سازی از جمله موارد راحتی در بکارگیری این نرم افزار محسوب می‌شود.

 جمشیدپور خاطر نشان کرد: این نرم افزار در تمامی سناریو ها اعم از شهری، برون شهری و جاده‌ای و حمل و نقل عمومی قدرتمند است.

 معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت، انتخاب دینامیک مسیر، تخصیص مسیرهای ثابت، ابزار برنامه‌ریزی حمل و نقل ،مهندسی نرم افزار پیشرفته و پشتیبانی سطح عالی و راهنما جهت بکارگیری محصول را از دیگر مزیت‌های آموزش این دوره عنوان کرد.

 جمشیدپور در ادامه از برگزاری دوره آموزشی نرم افزار پیش‌بینی و برنامه‌ریزی حمل و نقل ترافیک EMME۴ خبرداد و گفت: این دوره آموزشی کاربردی و تخصصی نیز به مدت ۲۰ساعت برای کارشناسان و مدیران جهت برنامه‌ریزی حمل ونقل و ترافیک برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری این دوره آموزشی از ۱۶ آبان ماه به مدت دو روز در معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری رشت آغاز خواهد شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز