خبرگزاری کار ایران

در جلسه ای با حضور مسئولان دانشگاه ازاد؛

سرپرست جدید دانشگاه آزاد استان گیلان و واحد رشت معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۱۸۲

ابراهیم چیرانی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت منصوب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه معرفی و تکریم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، معاونین، مدیران و رؤسای دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در دفتر ریاست این واحد دانشگاهی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین صفوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان دو عالم حضرت ابا عبدا.. الحسین (ع)، با بیان حدیثی از مولای متقیان (ع) ، گفت:  خوشرویى سر آغاز هر نیکوکارى است و یک مدیر خوب و خوشرو پذیرای همگان است و محیطی را ایجاد می کند که در آن صداقت ، راستی و عدالت به جای پیش داوری حاکم باشد.

وی دانشگاه آزاد اسلامی را مولود انقلاب مقدس اسلامی دانسته و با تاکید بر حرکت دانشگاه، متناسب با اهداف انقلاب افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باید با تئوری سازی و پیش بینی برنامه های مدون در جهت اهداف انقلاب حرکت کند که در این خصوص گروه های علوم انسانی می توانند بسیار فعال باشند تا قادر به از بین بردن شکافهای طبقاتی حاصل از این سوء مدیریت باشند.

صفوی افزود: امروز رسالت اصلی ما باید برنامه ریزی صحیح جهت رسیدن به اخلاق اسلامی و معنویت اسلامی باشد چرا که رمز موفقیت ما  استفاده از فرصت های مناسبی است که انقلاب اسلامی برای ما فراهم کرد و دانشگاهها باید به برکت این انقلاب عظیم رشد کیفی و کمی یابند و ما همه باید قدردان آن باشیم .

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با اشاره به شرایط یک مدیر انقلابی ، تصریح کرد: وقتی کسی مسئولیت اداره یک مجموعه را بر عهده می گیرد باید بتواند با قدرت ضمن حفاظت از حرمت ها، با بر تن کردن لباس مدیریتی جهت انجام امور آماده باشد.

در ادامه علیرضا امیرتیموری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با ارائه آمار و ارقام در مدت فعالیت حدود چهار ساله در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت توانست در طول این مدت با افتتاح مرکز رشد ، 16 هسته، 8 واحد فناور و 7 شرکت دانش بنیان را در این مرکز مستقر کند همچنین با راه اندازی چند آزمایشگاه پیشرفته، ورود در بخش تولید گیاهان داروئی ، اجرای حداقل 42 طرح برون دانشگاهی، اقدامات خوبی را در طول این مدت پیگیری کند.

وی با برشمردن فعالیت های آموزشی در طول دوره مدیریتی خود، نسبت استاد به دانشجو را 1 به 44 دانست و خاطر نشان کرد:  در زمان تحویل پست ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تعداد رشته های مقطع دکتری 3 رشته بود که با پیگیری های تیم مدیریتی توانستیم این رشته ها را به 33 رشته دکتری برسانیم در عین حال با افزایش رشته های کارشناسی ارشد از 33 به 66 رشته و اضافه کردن 6 رشته پرطرفدار در مقطع کارشناسی، توانستیم بسترهای لازم را جهت ادامه تحصیل فرزندان این مرز و بوم در رشته های تحصیلات تکمیلی فراهم کنیم.

همچنین در ادامه این جلسه ابراهیم چیرانی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت با تشکر و قدردانی از زحمات دکتر امیرتیموری در زمان تصدی خود، آینده نگری را یکی از برنامه های خود اعلام کرد و تأکید کرد: ما باید ضمن توجه به تجربیات ارزشمند گذشتگان، در جهت اعتلای فرهنگ ناب محمدی و سیاست ها و اهداف دانشگاه آزاد اسلامی آینده نگر باشیم و با برنامه ریزی جامع و مهندسی شده، دانشگاه را به سمت تعالی ، سوق خواهیم داد.

وی همدلی و همگرایی کارکنان واحد رشت را خواستار شد و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از سال 1361 همراه با ده واحد دانشگاهی دیگر در سراسر کشور تاسیس شد و تا به این زمان با همراهی و همدلی کلیه پرسنل خود توانست مانند نگینی در شمال کشور و شهر رشت بدرخشد و باید با همگرایی و پشتیبانی هر چه بیشتر از موانع گذشت و با هدف ارتقای کیفیت و کمیت این واحد دانشگاهی کوشید.

چیرانی استفاده از پتانسیل های نیروهای واحد رشت را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: باید با شناسایی پتانسیل های افراد، از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کلیه پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بهره‌مند شد و با ارائه راهکارهای مناسب در طی نظامی منسجم می توان در جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده، اقدام کرد».

در ادامه این جلسه هر یک از معاونین و مدیران به ارائه گزارش عملکرد حوزه های تحت نظارت خود پرداختند و در پایان اعضای حاضر با حضور در نمایشگاه « دل سوختگان اربعین » این نمایشگاه را افتتاح کردند.

همچنین سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت در ساعات اولیه حضور در واحد دانشگاهی، در مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی حضور یافته و با قرائت فاتحه ، بار دیگر با آرمان‌های این شهدا تجدید میثاق کرد.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد استان گیلان و واحد رشت معرفی شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز