خبرگزاری کار ایران

حاجتی مطرح کرد:

اعتماد سازی لازمه مدیریت صحیح است/ تعامل با سازمان‌ها خصیصه مدیران آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۳۲۵

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان تعامل با سازمان ها را یکی از خصیصه های مدیران آموزش و پرورش دانست.

به گزارش ایلنا از رشت،مهدی حاجتی در جلسه روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق استان گیلان گفت: با اطلاع رسانی درست از فعالیت های آموزش و پرورش و تبیین آن برای مردم ، می توانیم سبب تقویت نظام آموزشی شویم.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی مشکلات در سطوح مختلف و حرکت در مدار قانون از مهم ترین مأموریتهای روسای ادارات است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به جذب 650 مربی پیش دبستانی و خرید خدمت در دو سال اخیر گفت: با مصوبه مجلس شورای اسلامی ، و به رغم عدم نیاز، با اتخاذ تمهیداتی  از جمله تبدیل کلاس های شش پایه به سه پایه ، توانستیم امسال 260  مربی پیش دبستانی و خرید خدمت را جذب کنیم.

حاجتی خطاب به روسای ادارات آموزش و پرورش گفت: اولویت جذب نیروها در آموزش و پرورش با مربیان پیش دبستانی و خرید خدمات است و امیدواریم با توجه به بازنشستگی نیروها در سالهای آینده ، بتوانیم باقیمانده  این افراد را جذب کنیم.

وی تعامل با سازمان ها را یکی از خصیصه های مدیران آموزش و پرورش دانست و گفت: در این راستا با حفظ شأن و استقلال آموزش و پرورش ضروری است از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مدیران استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به کمبودهای مالی گفت: امیدواریم با حضور تیم جدید در وزارت آموزش و پرورش و به ویژه در معاونت پشتیبانی شاهد گشایش هایی در تأمین اعتبار باشیم.

حاجتی در بخش سهمیه ابلاغی سوادآموزی در سال 96 خاطرنشان کرد: شناسایی اولیای بی سواد دانش آموزان و استمرار فرآیند کلاس های آموزشی برای نوسوادان در دوره های تکمیلی، عامل مهمی در جذب بیشتر و کاهش بی سوادی در استان  است. 

وی با نفی تنبیه بدنی در مدارس گفت: بر اساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش هرگونه تنبیه بدنی دانش آموزان ممنوع است و با افراد خاطی در این زمینه بر اساس مرّ قانون برخورد می شود.

 

.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز