خبرگزاری کار ایران

بلبل آبادی خبر داد:

برگزاری مانور پدافند سایبری در برق منطقه‌ای گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۷۷۶

مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان گفت: مانور پدافند غیرعامل(پدافند سایبری)، اختلال برق در پست‌های شهید عضدی، معلم و رشت مرکزی در سالن مرکز کنترل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، عظیم بلبل آبادی مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در خصوص این مانور گفت: هدف از برگزاری این مانور، حفظ آمادگی مراکز حیاتی، حساس، مهم و ضروری شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در شرایط اضطراری برای مقابله با تهدیدات احتمالی است تا در اسرع وقت نسبت به اتفاقات پیش آمده واکنش نشان بدهند  تا بتوانند به بهترین نحو حادثه به وجود آمده را کنترل کنند.

وی افزود: مانور بسیار خوبی تدارک دیده شده بود و از کلیه افرادی که در برگزاری این مانور نقش داشتند تشکر می کنم. اقدامات خوبی در دو سال اخیر در شرکت انجام شده است که کسب موفقیت‌های بزرگ توسط معاونت‌های مختلف شرکت از جمله این فعالیتها بودکه حرکت رو به جلو و بسیار ارزشمندی بود و امیدوارم این رویکرد پیشرفت و کسب موفقیتها تداوم داشته باشد و ما بتوانیم برای همیشه در مسیر تعالی گام برداریم.

حسن‌زاده رئیس اداره کنترل شبکه امور دیسپاچینگ در خصوص این مانور بیان داشت: برای برگزاری این مانور کارگروه تهیه سناریوی مانور شبکه در خصوص حمله سایبری به پست 63/230 کیلوولت DCS شهید عضدی تشکیل شد. علت انتخاب پست شهید عضدی به این خاطر بود که پست شهید عضدی یکی از پستهای مهم و حیاتی منطقه مرکزی گیلان(کلانشهر رشت) بود که تعدادی از پست‌های حساس کلانشهر رشت از این پست تغذیه می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز