خبرگزاری کار ایران

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان اعلام کرد؛

۸۰ درصد جایگاه‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان ممتازند

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۸۶۰

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان اعلام کرد: با ارزیابی انجام شده در طرح نیمه اول سال از تعداد ۱۰۵ باب جایگاه در طرح درجه‌بندی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از مجموع جایگاه‌های استان ۸۰ درصد جایگاه‌ها درجه ممتاز شدند.

به گزارش‌ایلنا از رشت، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی‌منطقه گیلان بیان کرد: استان گیلان دارای ۱۸۱ باب جایگاه عرضه مواد سوختی است که از این تعداد  ۱۰۵ باب براساس استانداردهای کمی و کیفی ابنیه ، فرآورده ها و خدمات به ارباب رجوع مورد ارزیابی قرار گرفته و ۸۴ باب از آنها ممتاز معرفی شده است.

همچنین طبق درجه بندی نیمه اول سال ۹۶ که ازتاریخ ۹۶/۷/۲۲ لغایت  ۹۶/۸/۹ توسط کارشناسان واحدهای بازرگانی ، سامانه هوشمند ، روابط عمومی ، مهندسی ، ایمنی و بهداشت محیط زیست و حراست  انجام شد از مجموع یکصدو پنج باب جایگاه هشت باب جایگاه درجه یک ، پنج باب جایگاه درجه دو و مابقی درجه سه و پایه ارزیابی شد.

عملیات درجه‌بندی دوبار در سال و در ابتدای هر نیمه از سال در مجاری عرضه توزیع کننده سوخت استان انجام می‌شود و رتبه جایگاه‌ها مشخص شده و کارمزد جایگاه براساس آن پرداخت می شود .  

ارزیابی جایگاه‌های CNG  نیز در برنامه های اجرایی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و به صورت متناوب و با گشت های مشترک از ادارات استانداری ، تعزیرات و با نظارت کارشناسان CNG   این شرکت انجام می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز