خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر رشت مطرح کرد:

شهرداران در انجام تهاترهای شهرداری دقت کنند

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۸۷۷

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: در انجام تهاترها اشکالاتی وجود داشته و شهرداران مناطق رشت باید در انجام تهاترها دقت داشته باشند و در این خصوص مسئولیت پذیر باشند.

به گزارش‌ایلنا از رشت، سید امیر حسین علوی اظهار کرد: ممکن است در مواقعی شهرداری رشت به علت بدهی و یا در قبال دریافت مطالباتش تهاتر انجام دهد .

وی با اشاره به اینکه در تهاترها باید تمامی جوانب سنجیده شود، تصریح کرد: شورا و شهرداری رشت امانتدار مردم هستند و املاکی که در اختیار شهرداری است بیت المال بوده و شهرداران مناطق در حفظ و حراست از آنها بکوشند.

علوی با اذعان به اینکه شهرداران مناطق گزارش املاک تهاتری را به شورا اطلاع بدهند گفت: به منظور شفاف سازی و جلوگیری از بروز هر گونه مشکل شهرداران مناطق رشت املاک تهاتری را به اطلاع شورا برسانند و بدون اطلاع شورا نسبت به اینکار اقدام نکنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: اعضای شورا منتخبین و مورد اعتماد مردم رشت هستند و باید در حفظ و حراست از اموال شهرداری رشت تلاش کنند.

علوی با بیان اینکه اعضای شورا در صورت مشاهده تهاترهای غیر ضروری و غیر منصفانه با مجریان برخورد خواهند کرد، گفت: اعضای شورا با جدیت تمام مباحث را تحت کنترل و نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیر قانونی با متخلفین برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز