خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان منطقه برگزار شد؛

جلسه‌هماهنگی اجرای طرح شرکت‌های زنجیره‌ای در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۰۸۵

جلسه هماهنگی طرح ایجاد شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده نفتی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با حضور مسئولان این منطقه و اعضای انجمن صنفی جایگاه داران استان برگزار شد.

به گزارش‌ایلنا از رشت، علی اصغر عباسی مدیرمنطقه گیلان، ضمن تاکید بر سیاست‌های وزارت نفت در راستای ارتقای سطح ایمنی خدمات و کیفیت بهتر در عرضه فرآورده‌های نفتی گفت: هدف از اجرای طرح برندینگ خدمات دهی مطلوب به مردم ، رفاه و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، عرضه فرآورده با کیفیت بهتر و در نهایت ایجاد فضای کسب و کار جدید و همدلی و همکاری جایگاه داران در اجرای طرح برندینگ است.

وی همچنین افزود: ارتقای رفاه مشتریان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان با مدیریت موثر بخش خصوصی در فرآیند خرید، دریافت، حمل، توزیع و نظارت بر عرضه سوخت و کاهش نقش دولت در تصدی‌گری توزیع فرآورده‌های نفتی به منظور ارائه خدمات برتر به مشتریان از دیگر اهداف و چشم انداز اصلی طرح برندسازی جایگاه های سوخت است . 

پیگیری‌مشکلات نرخ کرایه حمل فرآورده توسط شرکت‌های‌صاحب صلاحیت و همکاری انجمن صنفی جایگاه‌داران و مالکین جایگاه‌ها باشرکت های صاحب صلاحیت در اجرای طرح برندینگ از جمله اهم مصوبات این جلسه بود . 

گفتنی است این نشست با هدف ایراد و شنیدن نقطه نظرات اعضای انجمن صنفی جایگاه داران مبنی بر لزوم تشکیل جلسات مشترک بیشتری برای پیاده سازی طرح برندینگ تشکیل شد . 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز