خبرگزاری کار ایران

در قالب ۲ دستگاه کامیون صورت گرفت؛

ارسال کاروان کمک‌های اهدایی منطقه آزاد انزلی به هموطنان زلزله‌زده غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۵۲۷

اولین محموله کمک های اهدایی سازمان منطقه آزاد انزلی که در قالب دو کامیون با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان و معاونین و مدیران سازمان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، اولین محموله کمک‌های اهدایی سازمان منطقه آزاد انزلی که در قالب دو کامیون با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان و معاونین و مدیران سازمان شب گذشته به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شده بود، امروز با حضور نمایندگان سازمان در فرمانداری کرمانشاه به جمعیت هلال احمر این استان جهت توزیع در مناطق زلزله زده تحویل داده شد.

کمک‌های غیر نقدی سازمان منطقه آزاد انزلی مشتمل بر  پتو و آب معدنی و اقلام مورد نیاز بود که با هدف تأمین بخشی از نیازهای هموطنان کرمانشاهی تهیه و به مناطق مزبور ارسال شد.

بنابراین گزارش این کمک ها با دستور  رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان در راستای انجام وظایف انسانی و اسلامی و با هدف کمک به هموطنان آسیب دیده زلزله تهیه و ارسال شد و سازمان منطقه آزاد انزلی آمادگی خود را برای یاری به مردم و نهادهای دولتی خدمات رسان در قالب بهره گیری از ظرفیت های قانونی این منطقه برای تأمین نیازهای مردم حادثه دیدهغرب کشور اعلام می دارد.

لازم به ذکر است محموله‌های کمک اهدایی دیگری نیز از طریق فعالان اقتصادی بخش خصوصی، سرمایه گذاران و شهروندان منطقه در حال جمع آوری شده است که به طور متناوب برای هموطنان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز