خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تبریک سخنگوی شورای شهر رشت به مناسبت نابودی داعش

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۱۱۸

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت طی پیامی پیروزی جبهه مقاومت جهان اسلام بر داعش ملعون را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از رشت،  فاطمه شیرزاد اظهار کرد: شجاعت، غیرت و از خود گذشتگی جوانان غیور تحت فرامین فرماندهان شجاع سپاه قدس بالاخص سردار رشید اسلام ،سردار سلیمانی موجب پیروزی سپاه اسلام بر مزدوران کافر شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم تصریح کرد: یاد و خاطره شهدا همواره زنده و جاودان خواهد ماند و تشییع پیکر پاک هر شهید ریشه های انقلاب را مستحکم تر خواهد کرد.

شیرزاد با اذعان به اینکه رهنمودها و فرامین رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای داعش را ذلیل و خوار نمود بیان کرد: بصیرت انقلابی و بیداری اسلام در دنیا مرهون درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه خانواده های شاهد آبروی نظام هستند گفت: با نثار خون فرزندان همین خانواده ها توانستیم دوران هشت سال دفاع مقدس را با عزت و سربلندی سپری کنیم و امروز نیز به برکت خون شهدای مدافع حرم مقتدرانه در برابر تمام دنیای ظلم و استکبار ایستاده ایم.

شیرزاد در خاتمه بیان کرد: این پیروزی بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های شاهد و سردار افتخار آفرین جهان اسلام سردار سلیمانی و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم و امیدوارم همواره شاهد پیروزی حق علیه باطل باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز